AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Jeg hører noen sier at man ikke bør ta behandling hos hudpleier i dagene rett for man skal ut på noe bl.a. fordi evt. urenheter gjerne kommer opp til overflaten. Stemmer dette? Anonym poster: f10a69f2dd0c35783ede1832c18d08bb
Noteknekk Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 For min del har jeg ikke opplevd at det blir verre etter en ansiktsrens, heller omvendt. Men det kan nok være individuelt.
Belle de Jour Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Har ikke hørt noe om urenheter, men huden kan bli ganske rød etterpå pga poreutklemmingen. Men det har gått over til dagen etter hos meg i hvert fall.
Gjest Loverdose Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Etter min første behandling hos hudpleier så jeg helt grusom ut i ansiktet en ukes tid etterpå. Etterhvert kom det seg og huden ble mye finere. Så om det er noe spesielt du skal kort tid etter behandling hos hudpleier, må du være forberedt på å være litt hoven og rød i ansiktet om det er mye som må klemmes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå