Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De siste månedene har dataen begynt å slå seg selv på om natten, så når jeg sånn i 3.00 tiden kommer ut fra soverommet for et nattlig ærend står PC 'en på ! Ikk nok med det I det siste har jeg våknet av summing fra X-boxen vår som er slått på, og jeg vet at jeg slår den og dataen av før leggetid! Deet samme gjør mannen min.

Husets bakgrunn: Forrige eier var en kriminell mann som drev med spritsmugling, og jeg begynner å lure på om det er han som spøker, fordi de nye eierene av huset (våre trivelige husverter, pusset opp hele huset og underetasjen (hvor vi bor) og skiftet alt av ting der .

Endret av Anciol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste et sted at kl 3 er demonenes time..

kan ha vært en film..

Anonym poster: 43513ed3d077756fa9d7dc3e5d8e4b0c

Skrevet

Ring TvNorge og Åndenes avmakt med en eneste gang! :opplyser:

Skrevet

leste et sted at kl 3 er demonenes time..

kan ha vært en film..

Anonym poster: 43513ed3d077756fa9d7dc3e5d8e4b0c

Du mener demoenes time, selvsagt!

Min pc slår seg også på av seg selv rett som det er. Og etterpå forteller den meg at den har lastet ned nødvendige oppdateringer og bla bla bla.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett noen av paranormal filmene AB!

Ja men da er dataen og X-boxen allerede på når jeg må ut på mitt nattlige ærend!

Skrevet

Ja men da er dataen og X-boxen allerede på når jeg må ut på mitt nattlige ærend!

Spørs om dere ikke må leie inn en eksorsist fra det lokale elektrikerfirmaet, det kan være noe krøll med det elektriske annlegget i huset. Det at en pc starter etter ett kort strømbrudd, er ikke så uvanlig. Det kan også skyldes noe man kaller WOL (Wake on LAN), eller noe så enkelt som en tilkoblet mus som er litt overfølsom.

• Liker 5
Skrevet

Spørs om dere ikke må leie inn en eksorsist fra det lokale elektrikerfirmaet, det kan være noe krøll med det elektriske annlegget i huset. Det at en pc starter etter ett kort strømbrudd, er ikke så uvanlig. Det kan også skyldes noe man kaller WOL (Wake on LAN), eller noe så enkelt som en tilkoblet mus som er litt overfølsom.

Kanskje den er så følsom at den bent frem har kontakt med "den andre siden"?

• Liker 4
Skrevet

Da tror jeg ikke du skal se de, sjansen er stor for at du ikke får sove igjen, EVER.

Anonym poster: ae933934e1d697595b93f10121a5bbb5

Skrevet

Internett?

• Liker 7
Skrevet

Har også opplevd dette, både med TV og PC. Men det er bare når de ikke er helt slått av, når de står i stand-by. Da kan visstnok diverse elektriske fenomener fører til mangt.

Jeg har 2 ganger opplevd brann i boligen, og er nå nøye på å slå av (helt av!) alt elektrisk.

Men hvis Pc'en min nå hadde slått seg på om natten; etter å ha vært helt slått av og koblet fra strømnettet - ja, da hadde jeg nok tilkalt et eller annet program på TV-Norge.

• Liker 1
Skrevet

Skal ringe elektriker på mandag og nevne det for h'n!

Skrevet

jeg hadde dratt ut kontakten før leggetid

Anonym poster: 0485b6aab5865fcbddfdc2e01d0b3835

Skrevet

drikker du mye?

Anonym poster: d4fd986e3a9e99c0141ac3d5f453072a

Skrevet

Eh nei, drikker nesten aldri!

på torsdag kommer elektrikeren og ser på problemet

Skrevet

Internett?

Det kunne bli en ny grøsserserie. "Pcnormal activity"

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

PC`n og X-boxen min gjør også det av og til. X-boxen gjør det nok fordi den har verdens mest rævva strømforsyningssystem som er overfølsom som bare det. PC`n gjør det fordi enkelte prosesser bestemmer seg for å ta den ut av dvalemodus og sjekke noe.

De fleste bokser idag gjør veldig mye på egen hånd uten å spørre sine eiere fordi de fleste skrur av denne funksjonaliteten fordi de ikke skjønner meldingene. Om man da har litt overivrig fantasi så kan dette fort føles litt skummelt. Jeg vil dessuten tro at eletriker og teck-support er billigere en exorsist og litt mindre skremmende enn "Åndenes tullinger"...

• Liker 2
Skrevet

Man får litt rare tanker i hodet når sånt skjer. Det som har hendt her er at en radiostyrt bil har begynt å kjøre av seg selv. Og da var bilen slått av og den sto ute, den er ganske tung og litt stor. Konsollen lå inne på kjøkkenet og alle dør og vinduer var lukket. Så begynte bilen bare å kjøre av seg selv og det var vind stille ute....

Skrevet

åh jeg vet. søk på my ghost story(tv program) det er sånne ting som skjer.ekte historier. du burde ta bilda av stua å se om du ser noe merkelig. vet du navnet på han. så kan du si Arne kom å stå ved siden av tven jeg skal ta bilde av deg. vis han vil vise at han er der. så stiller han nok opp på bilde som tåke sky eller sånn lysklump eller noe. det som skjer på my ghost story.....anyway...

Anonym poster: ce1dbcc36cd1a13de2dcf6c4b80787f3

Skrevet

Man får litt rare tanker i hodet når sånt skjer. Det som har hendt her er at en radiostyrt bil har begynt å kjøre av seg selv. Og da var bilen slått av og den sto ute, den er ganske tung og litt stor. Konsollen lå inne på kjøkkenet og alle dør og vinduer var lukket. Så begynte bilen bare å kjøre av seg selv og det var vind stille ute....

Husker vi tullet med en som hadde radiostyrt bil på denne måten en gang. Konsollen sendte på samme frekvens som en walkie-talkie eller amatør-radio vi hadde, så når vi plystret inn i mikrofonen begynte den å oppføre seg spinnvillt. Han som hadde den skjønte ingenting :)

Alternativt kan det bare være at den har gått i stykker.

Anonym poster: b9a742a513c5c7f83e2205d462675c80

Skrevet

Husker vi tullet med en som hadde radiostyrt bil på denne måten en gang. Konsollen sendte på samme frekvens som en walkie-talkie eller amatør-radio vi hadde, så når vi plystret inn i mikrofonen begynte den å oppføre seg spinnvillt. Han som hadde den skjønte ingenting :)

Alternativt kan det bare være at den har gått i stykker.

Anonym poster: b9a742a513c5c7f83e2205d462675c80

Vi kjøpte den samme uke og helt nye batterier. Hadde ikke forundret meg om naboen hadde funnet på noe slikt, for han er skummel. Står plutselig å bare stirrer over på oss i hagen. Vi har et høyt gjerde mellom oss slik at akkurat hodet stikker over hos han. Men trokke han er så teknisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...