Gjest Gjest Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 For ca 10 år siden, når jeg var student hadde jeg et "knulle i fylla" forhold til en kar. Vi hadde ikke noe forhold (tror ingen av oss ville det), men styra i ett par år. Så vidt jeg vet var vi trofaste med hverandre. Nå har jeg møtt den eneggede tvillingbroren hans, og tror vi begge er tiltrukket av hverandre... Ingen ting har skjedd, bortsett fra flørting og sms... Er jo superkleit. Kan jo ikke gjøre noe med det... De er prikk like utseende messig, men helt forskjellig personlighet... Broren er godt etablert med unger, men han her er singel. Nå har han spurt om vi ikke skal ta en kaffe en dag, og jeg vil jo si ja, men kan jo ikke det. Hele greia er så klein at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre... Råd!!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 For det første....det er 10 år siden!!! Det er jo en hel evighet, kjære deg. For det andre....dere hadde ikke noe ordentlig forhold en gang for 10 år siden! For det tredje....han er etablert med egen familie! Hva i alle dager er det som stopper deg? At tvillingen ikke vet noe...fortell det da vel! Du trenger jo ikke akkurat å gå i detalj. Det er bare dumt å la noe som kan bli bra forsvinne på grunn av noe som skjedde for så lenge siden vet du! Ta det fra en som har 5 tiår på baken og vet litt om livet!
Rubies_ Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Det er bare kleint om du gjør det til det. Go for it
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Jeg tror jeg ville mislikt det om jeg i etterkant fant ut at typen og søsteren min hadde holdt på en gang i tiden, selv om det var lenge siden. Så jeg anbefaler å være ærlig rundt det, men ikke gjøre det til en stor greie. Som at broren din og jeg hadde noe på gang for ti år siden, men det ble ingenting ut av det. Anonym poster: 3c1a60d7b1f41f83f7a9cf73e99ca0ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå