AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Han mente han trengte pause. jeg blir gal av usikkerheten og vet ikke om jeg holder ut. han mener han trenger mer tid, men vil ikke si hvor lang tid han trenger... i tillegg bor vi sammen, så situasjonen er ganske uholdbar for min del. hvor lenge skal jeg faktisk finne meg i dette? dette har pågått i flere måneder... Anonym poster: 32cb4b5f4cd4b97376f9e88c1a028322
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Pause er hva vi kaller det når vi trenger et sikkerstik å falle tilbake til når det viser seg mislykket og finne en ny. Jeg ville ikke funnet meg i det i det hele tatt.
Gjest X-1 Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 (endret) Du har holdt ut lenger enn eg hadde ihvertfall (eller, eg hadde ikkje gått med på pause i det heile, i mitt hode er man enten er man sammen eller så er man ikkje det), det er kun du som kan si hvor lenge du gidder å vente på eit skikkelig svar. Endret 9. november 2012 av X-1
Papirbit Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Hva mener folk egentlig med det? pause fra forholdet eller pause fra hverandre? Hadde aldri akseptert pause fra forholdet..Vil du ikke ha forhold med meg,så trenger du ikke det. Trenger du pause fra meg så skjønner jeg det... Men ikke i flere mnd..Har aldri vært i den situasjon egentlig..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 han holder nok deg paa gress desverre Anonym poster: 098af412b325d90708373f300d5ebf8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå