Gjest Jamila Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Har klær blitt billigere? Var nettopp en tur innom H&M og der var det massevis av topper og t-skjorter som jeg tror er rimeligere i år enn i fjor (59 i fjor, 49 i år?). De hadde bl.a.noen linbukser til 149,- som fint kunne gått for 199 eller 249 også. Er det bare en følelse jeg har, eller har klær generelt blitt billigere? (isåfall: hurra!)
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Jeg tror mange ting generelt er billigere; det har sikkert direkte sammenheng med den lave kronekursen. H&M-klær er importvare, og blir derfor også berørt. Jeg har sett at i Nederland koster ting på H&M gjerne bittelitt mer enn i såkalte "dyre" Norge, det skulle man ikke tro.
Ingeborg Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Ja, klær er billigere enn før - så en undersøkelse på det for ikke lenge siden. Kanskje konsumprisindeksen for januar eller noe sånt.
CecilieB Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 HM senker prisen på enkelte varer hver eneste sesong. Det har også skjedd i år. HM har også en del "prisvarer" som er noen modeller som er billigere enn ting som er nokså like i kvalitet og utførelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå