Eurybia Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Begynte å trene rygg på treningssenter i dag med program, og nå klarer jeg nesten ikke itte oppreist i sofaen, jeg ligger/sitter. Skal det være sånn i starten? Vil det gå seg til?
Nalaya Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Kjennes det ut som om det er i ryggraden det sitter eller i musklene? Du er sikkert bare støl etter å ha gjort nye øvelser. Det går seg nok til
Siggen! Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Tror også at du er støl Jeg har ikke trent bein på ukesvis og tok hard knebøy på onsdag, og går som en gammel mann nå pga stølhet, så er nok normalt 1
Eurybia Skrevet 9. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2012 Ok, nei sitter høyt opppå ryggen. Er vel i musklene da.. Kanskje
Spøkelse Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Følte du at noe gikk feil mens du trente? Hvis alt føltes greit og du ikke gjorde veldig teknikkrevende øvelser, så er du mest sannsynligvis støl. Det er viktig å ha god teknikk når man trener, spesielt når man involverer ryggen. Siden du er ny med trening (?) så vil du nok bli veldig støl når du prøver ut nye øvelser, men det venner kroppen seg til og den helt grusomme stølheten kommer ikke like ofte .
Gjest *Maja* Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 (endret) Om det er muskelsmerter så er du nok bare støl. Men om det er stikkende smerte så kan det være noe verre. Endret 10. november 2012 av *Maja*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå