AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Avsluttet ISO kur for noen uker siden og jeg hadde virkelig glemt hvor fett håret mitt er! Jeg har snart prøvd alle billig shampooene i butikk, men det blir fett etter en dag. Jeg har ikke råd til å kjøpe frisørshampoo. Blir gal av at jeg må vaske det hver dag... Anonym poster: 1cc26c442051f4c557d06e61382f4690
Ragnhild H Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Føler med deg! Snakket med frisøren om det som da at jeg burde gå en uke uten å vaske det (helst i en ferie høhø) og deretter vaske det hver tredje dag. Jeg har enda ikke kommet så langt at jeg har orket å gå gjennom den uken, men har heller gått til innkjøp av tørrsjampo. Det funker (anti)fett! Det eneste er at håret da lukter litt rart... Ellers har jeg hørt at det skal hjelpe å bleke/stripe håret, da det tørker håret ut. Også en ting til, nå når det nærmer seg vinter og luften blir kaldere er det mange som opplever at håret sjeldnere blir fett. :)
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Hmm... Jeg klarte tre uker uten å vaske (skylte et par ganger), og har prøvd å kun vaske én gang i uken siden. Men det er like fett dagen etter vask.. Hårfarve burde jeg vel prøve da.. Anonym poster: 1cc26c442051f4c557d06e61382f4690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå