AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Vi har nettop startet å date men jeg er blitt invitert i selskapet til "svigermor" og føler jeg derfor bør ha med en gave. Jeg har bare absolutt ingen aning hva det skulle vært. Jeg tenker å legge meg rundt 2-300 kr (har dessverre ikke mer å avse for øyeblikket). Håper på hjelp! Anonym poster: e215517cfcb7d5c609876193ce6a92aa
Katniss Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Parfyme. Bok. God te/kaffe. P.S syns pengene er mer enn nok for mora til noen du nettopp har begynt å date.
FruLuna Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 (endret) En flaske rødvin eller cava/prosecco. Spør om hjelp på Polet hvis du ikke har peiling på hva du skal velge Og 2-300 kr er mer enn nok å legge i gave! Endret 9. november 2012 av FruLuna
strwberry Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Det du kan kjøpe som er personlig og kan varieres etter pris er en flott kurv på KID (49,50) som du kan fylle opp med fine ting. Du kan kjøpe slike håndklær til å ha på badet med matchende såpedispenser (billig på jysk). Du kan også fylle opp med noen kubbelys og kanskje noen gode dusjsåper? Hvis hun bruker neglelakk så kan du også kjøpe noen av merket depend (koster ca 30 kr. pr stk). Da får du en fin gave til ca 200-300 kroner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå