AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 De siste månedene har håret mitt plutselig mistet glansen. Det ser dødt og trist ut og jeg har mistet mye hår i tillegg. Trenger tips til gode produkter. Anonym poster: 54b135e00bc6539ef06471f9bbb2c82f
Kirsebærblomst Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Får du i deg nok B-vitamin? Kanskje greit å ta en tur til legen dersom det er snakk om veldig mye hårtap. Ellers kan du investere i en god hårkur, hvis du ikke allerede har det. Jeg liker Joico og Kerastase sine, men hvilken som er best for deg kommer helt an på håret ditt. Skyll håret med kaldt vann når du skyller ut balsamen i dusjen, da lukker skjellaget seg, som gir mer glans til håret. Bruk hårolje Har også hørt om folk som skyller håret sitt i øl og lignende, men har ikke forsøkt det selv. Tenker at da er det sikkert lurt å skylle godt, så man ikke lukter som gammel moro
The Kitten Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Hvor lenge lar du balsamen virke? Det sies at man ikke trenger å la den virke mer enn 2-3 minutter, men min erfaring er at jo lenger den får virke, dess mer skinnende resultat. Jeg lar den virke i minimum ti minutter, noen ganger i en time. Kurer også håret ved hver tredje vask, noe som for meg tilsvarer to ganger per måned. I tillegg er jeg stor tilhenger av å bruke naturlige produkter. Skyller håret i øl, lager hårkur av olivenolje, honning og bruker egg i håret. Har ingen fast rutine på når jeg gjør dette, men i snitt blir det gjort en gang i måneden.
Callisto83 Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Sunt hår kommer innenfra, men man kan heldigvis 'jukse' seg til litt flott hår også. Jeg ville godt for produkter med Argan olje, eller dvs merker som f.eks Agadir, Macadamia Natural Oil, Moroccanoil osv. Disse har noen gode hårkurer, i tillegg til oljer som man har i både fuktig og tørrt hår for å få glans og fylde. Verdt å merke seg de inneholder en del silikoner, men det trenger ikke være så negativt, ihvertfall ikke ift hvordan håret blir seende ut
baku Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 tadaaaa!!!!!!! http://www.wikihow.com/Have-Soft-Shiny-Hair-Inexpensively
c44 Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 ta kosttilskudd har begynt på b vitaminer og ølgjærtablettet og det gir resultater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå