AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Hva syntes dere om julebord sesongen som nå er i gang? Min samb. skal på julebord med jobben et stykke unna der vi bor og skal overnatte der med. Det er en gjeng gutter, med kun en jente på jobben. Han har senest sist månede vært utro mot meg 2 ganger! Og nå skal ha dra over natten. Vil så klart tro at han ikke gjør noe igjen, selv om jeg ikke skal nekte for at tanken slår meg. Noen som har noen formeninger om dette? Anonym poster: 635972bd17c14028a802960d6997bf13
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Hvorfor utsetter du deg selv for dette? Anonym poster: 3fec6595f9c3d4aeac65f8855535f0b9 4
Mynona Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Han har jo bevist 2 ganger denne mnd at han er i stand til å være utro og drite i deg, så jeg ser ingen grunn til at det ikke skjer på julebord også. I ekte KG-ånd: DUMP HAN! 7
dobri123 Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Han sier her at han ikke følte at jeg elsket han. Vi var på fest og han kysset eksen, jeg tok han med inn på et rom spurte hva som var problemet og hvordan dette skjedde og han beklaget seg. Senere deg kvelden ble han mer full, ba meg ryke og reise, skrek forand alle og fikk meg kastet ut som var edru og ikke hadde gjort annet enn å ville være med han. Deretter fikk jeg slengt i trynet at han hadde mer følelser for eksen enn meg. Jeg godtok det, dret i han, men falt igjen tilbake til han da hadde etter to dager ville ha meg tilbake. Så etter en ukes tid satt han tingene mine utenfor og dro med henne IGJEN.. Men kom da tilbake til meg noen dager senere som alltid.. Nå har han holdt seg til meg en månedes tid, jeg prøver å tilgi, Men det er hardt!
dobri123 Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 TS her forresten, klart å poste meg som anonym
Medlem Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Forstår ikke hvordan du fortsatt gidder å være sammen med han etter at han har vært utro mot deg 2 ganger den siste måneden. Du fortjener bedre - DUMP HAM! 4
Sign Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Han sier her at han ikke følte at jeg elsket han. Vi var på fest og han kysset eksen, jeg tok han med inn på et rom spurte hva som var problemet og hvordan dette skjedde og han beklaget seg. Senere deg kvelden ble han mer full, ba meg ryke og reise, skrek forand alle og fikk meg kastet ut som var edru og ikke hadde gjort annet enn å ville være med han. Deretter fikk jeg slengt i trynet at han hadde mer følelser for eksen enn meg. Jeg godtok det, dret i han, men falt igjen tilbake til han da hadde etter to dager ville ha meg tilbake. Så etter en ukes tid satt han tingene mine utenfor og dro med henne IGJEN.. Men kom da tilbake til meg noen dager senere som alltid.. Nå har han holdt seg til meg en månedes tid, jeg prøver å tilgi, Men det er hardt! Dette forholdet høres ikke sunt ut. Vil du virkelig ha det slik resten av livet ditt? En mann som respekterer deg så lite at han behandler deg som dritt, og i tillegg gjør det foran vennene deres? Du fortjener bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Her er det jo ikke julebordet som er problemet - men andre ting... som høres ut til å være god grunn til å ikke godta. En skal respektere hverandre i et forhold, og klarer dere ikke det (slik han tydelig viser, i hvert fall) bør dere komme dere vekk fra hverandre. Anonym poster: 7e8a325830b2e69e07ed88e6ac0243a3 1
dobri123 Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Tankene mine går rundt på hva om det blir bedre etter hvert. Jeg elsker gutten av hele mitt hjerte, og det gjør meg vondt at jeg bør la han gå. Men igjen kommer jeg fra et forhold hvor vold var en daglig vane. Jeg tror kanskje jeg søker den tryggheten mer enn hva jeg er glad i han noen ganger selv hvor vondt det gjør å si det.
Gjest Angelina Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 Forstår ikke hvordan du fortsatt gidder å være sammen med han etter at han har vært utro mot deg 2 ganger den siste måneden. Du fortjener bedre - DUMP HAM! Koselig å få med en mann i venninnegjengen; Dump ham!
dobri123 Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 Føles som om det bare er mer og mer problemer som dukker opp her uansett hvem vei jeg går! Jeg er sliten og lei nå. Er enda student, og har dermed ikke råd til å bo alene. Jeg kan etter en del familieproblemer ikke bo hjemme. Så hvor drar? Hva gjør jeg? Hva med alle kveldene jeg må møte alene, alle nettene, ensomheten. Redselen for å være alene er vel større enn noe for tiden
Sign Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Føles som om det bare er mer og mer problemer som dukker opp her uansett hvem vei jeg går! Jeg er sliten og lei nå. Er enda student, og har dermed ikke råd til å bo alene. Jeg kan etter en del familieproblemer ikke bo hjemme. Så hvor drar? Hva gjør jeg? Hva med alle kveldene jeg må møte alene, alle nettene, ensomheten. Redselen for å være alene er vel større enn noe for tiden Det er vel bare du som kan bestemme og gjøre noe med akkurat det. Men jeg personlig ville mye heller ha det bra i ensomhet enn å ha det jævlig i tosomhet. Uansett, lykke til. 1
Mynona Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 Det er verre å være i et dårlig forhol enn å være alene! Det er slett ikke skummelt, trist eller leit å være singel. Det er fritt, fleksibelt og trygt. 3
dobri123 Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Nå fikk jeg mye å tenke på på kort tid her, tusen hjertelig takk! Det hjalp ihvertfall mye og fikk satt igang tankene her 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 Det er jo ikke julebordet som er ditt problem Ts, det er typen din. Du har tydeligvis valgt å finne deg i å dele typen din med andre, og da vil det nok skje på julebordet og. Slutt å klag, eller gjør det slutt. Anonym poster: 140f4091d9cc6ffd416bcb341c2d3f54
dobri123 Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Meningen med tråden var heller ikke å klage på noen som helst måte, men se hva andre syntes om situasjonen som var. OG om det ville sendt typen på julebord når situasjonen var sånn! Heller har jeg ikke valgt å finne meg i å dele han med andre, det er ikke et valg jeg frivillig har tatt! Jeg har valgt å være godtroende mot mennesker rundt meg, og jeg har valgt å stole på at han ville forandre seg!
Steinar40 Skrevet 9. november 2012 #17 Skrevet 9. november 2012 Du bør begynne å se deg om etter et eget sted å bo. Kanskje det finnes muligheter til et kollektiv der du studerer?
Eudyptula Skrevet 9. november 2012 #18 Skrevet 9. november 2012 Du kan ikke holde ham i bånd resten av livet. Enten må du stole på ham, eller så må du dumpe ham. Mitt råd går nok også i retning av det siste. Ikke bare fordi han har vært utro, men fordi han i tillegg har behandlet deg fryktelig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå