Gå til innhold

Hvor lenge skal man egentlig vente på svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg sitter her nå med en litt dårlig magefølelse, men jeg får altid litt panikk når det gjelder gutter jeg virkelig liker.

Det jeg lurer på.. hvor lang tid skal man gi en person til å svare på mail, altså.. Hvor lenge skal man vente på svar før man gir opp.. eller skjønner at han rett og slett ikke har tenkt å svare.

Gutter pleier dere å svare på mail med en gang?

Anonym poster: 8080c0f2c123045973f47a2d92703090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mail? Det bruker jeg stort sett kun i jobbsammenheng, research og sende bilder/filer til folk. Hva med å bare ringe?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kan faktisk gå uker før jeg svarer.

Har ingen konsentrasjon når det gjelder kommunikasjon som ikke er face-to-face.

• Liker 4
Skrevet

Mail? Det bruker jeg stort sett kun i jobbsammenheng, research og sende bilder/filer til folk. Hva med å bare ringe?

Han er i utlandet, han har alt vært der i noen uker. Men han skal være der noen uker til, så vi bruker mail.

I siste mailen skrev han at vi måtte skype snart, jeg skrev at det ville jeg gjerne. Men har liksom ikke fått svar tilbake på det ennå. Begynner å få panikk altså...

Skrevet

Gjør du det samme med en jente du liker?

Gjest Katten.
Skrevet

Gjør du det samme med en jente du liker?

Jupp.

Er tidvis kronisk dårlig på akkurat det.

• Liker 3
Skrevet

Hvor lang tid bruker han nå? Hvor lang tid har han brukt før?

Anonym poster: 7e7a6cc0044b8d308ce11d7258b261cb

Skrevet

Spesielt, med tanke på at du er så aktiv på skriftlige forum. Det er jo kommunikasjon vi driver med her også.

Anonym poster: 4e8dd576e194bc3e17acf49477bffb95

• Liker 10
Gjest Katten.
Skrevet

Spesielt, med tanke på at du er så aktiv på skriftlige forum. Det er jo kommunikasjon vi driver med her også.

Anonym poster: 4e8dd576e194bc3e17acf49477bffb95

Vanlig scenario for min del:

Jeg får mail/melding/whatever fra jente jeg liker. Jeg leser gjennom den og har kanskje ikke tid til å gi det svaret meldingen fortjener. Tenker jeg skal gjøre det litt senere.

*poff, tre uker senere*

• Liker 5
Skrevet

Jeg får mail/melding/whatever fra jente jeg liker. Jeg leser gjennom den og har kanskje ikke tid til å gi det svaret meldingen fortjener. Tenker jeg skal gjøre det litt senere.

*poff, tre uker senere*

hear hear
  • Liker 2
Skrevet

*poff, tre uker senere*

JEg syns dette er et veldig interessant fenomen. Hvordan går det an å glemme det hvis det er en jente du liker? Tenker du ikke ofte på henne etc?

Anonym poster: f3cd76fe6ce175e4d5bdda0ae0ef5259

• Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

JEg syns dette er et veldig interessant fenomen. Hvordan går det an å glemme det hvis det er en jente du liker? Tenker du ikke ofte på henne etc?

Når jeg gjør ting, så er fokuset mitt på det jeg gjør. Blokkerer som regel ut alt annet, uansett hvor viktig det er.

• Liker 4
Skrevet

Ikke alle blir maniske og lar det styre livet deres - slik oppførsel har jo en lei tendens til å ødelegge alt uansett så ser ikke at det er noe å trakte etter egentlig

Skrevet

Vent like lenge som det tar deg å finne en ny.

Ser ikke poenget med å vente på en fyr som ikke tar seg bryet med å svare deg, kan ikke være noe å satse på.

Anonym poster: d980c222eb0b3555a8671763ab05afd4

Skrevet

Hvor lang tid bruker han nå? Hvor lang tid har han brukt før?

Anonym poster: 7e7a6cc0044b8d308ce11d7258b261cb

Hm.. han har egentlig vært veldig treg til å svare på meldinger, men han var veldig flink til å ringe meg mens han var her i Norge. Men etter at han har reist så har det vært lite kontakt, det forstår jeg jo på en måte også. Men nå har det gått tre dager siden jeg svarte på mailen hans, det er ikke så altfor mange dager siden, men jeg blir fort usikker. Men det var han som foreslo at vi skulle skypee en dag, så ikke vet jeg.

Men jeg blir fort usikker når det gjelder noen jeg liker godt.

Skrevet

*poff, tre uker senere*

Dette er så merkelig, siden jeg som jente kan liksom ikke tenke på noe annet enn å svare ham. Jeg kan på en måte ikke glemme det uansett hvor hardt jeg prøver.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg gjør ting, så er fokuset mitt på det jeg gjør. Blokkerer som regel ut alt annet, uansett hvor viktig det er.

Men tar du selv kontakt igjen, eller glemmer du jenta etterhvert? Skulle ønske jeg også kunne blokkere.

Skrevet

Jeg kan ofte ha en travel hverdag, men jeg svarer like fullt ganske raskt på meldinger. Det tar jo ikke lang tid å gi et svar.

Hvis han er treg med å svare, behøver ikke tre dager å bety at han er uinteressert, er litt avhengig av hva han holder på med. Han kan jo rett og slett ha glemt det, og så hører du plutselig fra ham om en dag eller to.

Å vente med å svare i ukevis synes jeg virker unødvendig, så hektisk har vel de færreste det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan ofte ha en travel hverdag, men jeg svarer like fullt ganske raskt på meldinger. Det tar jo ikke lang tid å gi et svar.

Hvis han er treg med å svare, behøver ikke tre dager å bety at han er uinteressert, er litt avhengig av hva han holder på med. Han kan jo rett og slett ha glemt det, og så hører du plutselig fra ham om en dag eller to.

Å vente med å svare i ukevis synes jeg virker unødvendig, så hektisk har vel de færreste det.

Neida, nå vet jeg jo at han ikke har internett "hjemme", men at han har nett på kontoret. Så om det har vært mye å gjøre på jobb så skal jeg ikke være streng på det. Men jeg er som jenter flest, som fort går i tenkeboksen. Men jeg skal gi han noen dager til, så får vi se. Han har selv sagt at han hater meldinger, mail osv. Så han ringte meg heller når han var her i Norge, noe som var hyggelig. Men jeg er jo redd for å bli glemt mens han er borte, kanskje derfor jeg får panikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...