Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter i en meget merkelig situasjon. Eksen min gjorde det slutt med meg i mai, og holdt meg på gress frem til for litt over en måned siden. Han sa hele tiden at han ville se om det kunne bli oss igjen, men så flyttet han langt avgårde. Nå sier han at han vil komme på besøk, savner meg og har følelser for meg, men at det ikke er noe mer mellom oss. Jeg prøver å spørre ham hvorfor han vil dette, men det har han ikke noe svar på..han vet ikke..

Jeg lengter jo etter ham, og tenker at kanskje han vil tilbake om vi tilbringer tid sammen, men er redd jeg lurer meg selv.

Jeg trenger sårt tips og råd om hva jeg bør gjøre her. Er helt rådvill..det er veldig vanskelig å si nei til å treffe en man savner så innmari mye! Men jeg er også lei av kjærlighetssorgen..

Tenker at om han ikke får treffe meg så blir det hvertfall ikke oss igjen..og disse tankene er ikke bra for å komme seg ut av denne sorgen, jeg vet..

Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Setter veldig stor pris på dem som gidder ta seg tid til å svare! Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør avvise vedkommende helt og fullstendig. Du har blitt holdt på gress og du holdes på gress. Gro selvrespekt ogavvis på alle mulige vis. Behandle din eks som en ubetydelig liten lort du ikke har lagt merke til. Det vil gjøre vondt, men det er verdt det.

• Liker 6
Skrevet

Enig med BM2. Hadde fyren vært interessert hadde han for det første ikke gjort det slutt til å begynne med, og for det andre ville han IKKE holdt deg på gress. Du fortjener bedre - ikke la ham tvinne deg rundt lillefingeren!

• Liker 2
Skrevet

Hjertelig takk for gode svar! Det er akkurat hva jeg behøver å høre kjenner jeg. Føler meg helt klart veldig dårlig og urettferdig behandlet, men det er vanskelig å avvise noen man er glad i, jeg vil jo ikke at han skal være lei seg. Men det er kanskje på tide at han får kjenne på samme smerte som jeg har sittet med i over et halvt år, og at jeg starter å tenke på meg selv først og fremst.

Han sier forøvrig også at han ikke tar mye kontakt fordi det er lettest å ikke snakke med meg, men komme på besøk vil han, og det er ikke noe problem..? hehe..meget merkelig.

Hvordan..? Skal jeg ignorere totalt, eller skal jeg si noe om det..? Evt. hva? Vil ikke virke sur og bitter, men vil at han skal forstå at jeg ikke er noen leke.

Skrevet

Hvorfor flyttet han langt avgårde?

Skrevet

Ignorer det totalt - han er kun ute etter lettvint sex - ikke et forhold.

Anonym poster: 7fe729d0df3fffc4837e4f0b12f608d9

• Liker 5
Skrevet

Han flyttet pga. jobb. Men kunne bodd her.. Han får ikke sex her, så det er nok ikke det det står på.

Skrevet

Han flyttet pga. jobb. Men kunne bodd her.. Han får ikke sex her, så det er nok ikke det det står på.

Hvis du ikke har noen tro på at det kommer til å fungere dere imellom, så tror jeg at det er best at du ikke møter han.

Skrevet

Som de sier over; ikke gjør dette for en som har holdt deg på gress så lenge. Få ham ut av livet ditt!

Skrevet

Han har holdt deg på gress lenge, og fortsetter med det fremover. Hvis du vil spare deg for smerte; glem ham. Ignorer han, kutt ut kontakten osv. Det er vanskelig, det er sårt, det er vondt og alt det der. Det vet vi - de fleste av oss har sikkert opplevd noe av det samme før. Men det er eneste måten å unngå smerte på.

Hvis du likevel vil prøve; prøv! Kanskje forandrer han seg? Man vet jo aldri, men da tar du en sjanse og må være klar på konsekvensene som KAN komme.

Hva er viktigst for deg?

1) Ikke prøve, kutte han ut og gå videre med livet ditt. Kanskje går du glipp av noe, men kanskje unngår du ekstremt mye drit.

2) Prøve, ta sjansen på at han kanskje får følelser igjen og ønsker å få deg tilbake, kanskje ikke, kanskje blir det masse smerte, kanskje blir det ikke det?

Du må veie opp alternativene mot hverandre. Konsekvensene fra begge mot gevinsten fra begge. Hva veier mest for DEG?

Skrevet

Joda, det hadde fungert fint om han ville. Problemet er jo han. Og jeg klarer ikke forstå hvorfor han vil være rundt meg hvis han savner og har følelser, men ikke vil noe med meg.

Kjenner meg så ufattelig sliten av masse miksede signaler..og av og på greier..samtidig savner jeg han så sårt, og vet at eneste muligheten for at han skal ville komme tilbake er jo om vi er rundt hvernadre..

Jeg tenker også på om han skulle ville komme tilbake, hvor lenge hadde han da blitt..? Jeg ville jo vært usikker på ham alltid, sikkert..

Skrevet

Hjertelig takk for gode svar! Det er akkurat hva jeg behøver å høre kjenner jeg. Føler meg helt klart veldig dårlig og urettferdig behandlet, men det er vanskelig å avvise noen man er glad i, jeg vil jo ikke at han skal være lei seg. Men det er kanskje på tide at han får kjenne på samme smerte som jeg har sittet med i over et halvt år, og at jeg starter å tenke på meg selv først og fremst.

Han sier forøvrig også at han ikke tar mye kontakt fordi det er lettest å ikke snakke med meg, men komme på besøk vil han, og det er ikke noe problem..? hehe..meget merkelig.

Hvordan..? Skal jeg ignorere totalt, eller skal jeg si noe om det..? Evt. hva? Vil ikke virke sur og bitter, men vil at han skal forstå at jeg ikke er noen leke.

Vil ikke at han skal være lei seg? For det første skylder du ham ingenting, for det andre er det ikke så sikkert han blir så lei seg. Han ønsker fortsatt å ha deg på gress, og legger følelsesmessig press på deg for å få det til.

Hold deg hard, si at du ikke er interessert i å treffe ham mer. Gå videre!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror faktisk at han blir lei seg. Men jeg tror han blir lei seg fordi han mister meg, som han føler er den eneste han kan lene seg på om det er noe..Og mest sannsynlig bruker han meg da for å ha det lettere selv. Det er nok lettere for han å gå videre når han vet hvor han har meg.

Skrevet

Jeg tror faktisk at han blir lei seg. Men jeg tror han blir lei seg fordi han mister meg, som han føler er den eneste han kan lene seg på om det er noe..Og mest sannsynlig bruker han meg da for å ha det lettere selv. Det er nok lettere for han å gå videre når han vet hvor han har meg.

Og dette er vel ikke noen god grunn til å treffe ham igjen? ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei. Grunnen til å treffe ham igjen er jo at det finnes et lite håp om at han skal angre, teit nok.. :)

Skrevet

Du skriver; "Jeg prøver å spørre ham hvorfor han vil dette, men det har han ikke noe svar på..han vet ikke.."

Dette er ikke godt nok.

Hvis du skal ville treffe ham så må han først vite dette selv, og så kunne forklare deg det.

Si dette til han. Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var et godt svar Steinar. Det skal jeg jaggu " kreve".. hehe..:)

Skrevet

Enig med de over som sier at du blir holdt på gress her. Har selv opplevd det med en fyr tidligere. Han kom når han ikke hadde hatt sex på en stund, og forsøkte å innynde seg hos meg siden han visste at jeg fortsatt hadde følelser for ham.

Men det eneste som fungerte for min del, var å kutte ut kontakten helt. Nå har jeg ikke hørt fra ham på et år, og jeg har begynt å treffe andre menn, og har et godt liv uten ham!

Som det står i denne artikkelen, ubesluttsomhet er bare såå usexy og fullstendig uakseptabelt!

http://www.baggagere...able/#more-9981

Skrevet

Veldig bra lesing!! Det fikk meg virkelig til å tenke over ting..:) Tusen takk!

Skrevet

Ta kontroll over ditt eget liv, ikke vent på en fyr som leker med deg. Si til ham at siden det er slutt foretrekker du å ha null kontakt og komme deg videre, og han ikke kan få komme på besøk. Min holdt meg på hvilebenken i 4 måneder før han ble sammen med bestevenninnen sin. Han ville vi skulle ha 'en god tone'. Jeg sa at nei, dette bestemmer jeg, og jeg vil ikke snakke med deg en gang. Det var absolutt det beste for meg, kunne legge ham bak meg og gå videre i livet. Han ble såret, og det dreit jeg i. Man kan da ikke ta hensyn til dumperen i sin egen kjærlighetssorg!

Anonym poster: b3f2457bfaac350d6a7118fda58b472a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...