AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Eksen til kjæresten min var utro mot han. Kjæresten min var bare en bekjent av meg, men tilfeldigvis kom vi i snakk, og han åpna seg for meg, og jeg støtta han gjennom det eksen hadde gjort for han, trøsta han osv.. Det ble fort til at vi sa vi var glade i hverandre, og vi fikk følelser for hverandere. Det jeg nå tenker, etter det har gått 10 mnd, er at jeg kanskje ikke var så forelsket i han, kanskje mer forelsket i forelskelsen.. eller smigret over hvor mye fint han sa til meg, at han åpna seg og vi kunne snakke om alt. Jeg har jo fått sterke føleser for gutten, og er utrolig glad i han. Likevel så synes jeg at alt gikk så fort frem, og at han kanskje bare overførte følelsene sine til henne over til meg. Har sett samtaler mellom de to, etter at jeg og kjæresten min fikk en mer romantisk kontakt, der de skrev til hverandre at de fortsatt elsket hverandre, men de kunne ikke være sammen osv. (Dette en god stund før vi ble sammen, men han holdt jo på med meg samtidig) Når jeg konfronterte han med dette, så sa han at det var fortid, og at jeg var den eneste jenta for han. Vi var på samme fest som eksen og hennes nye kjæreste (ikke han hun var utro med kjæresten min med, hun var sammen med han noen måneder også) da så jeg at han ble litt berørt når de kom inn hånd i hånd, og han ble ganske rar... det er jo over et år siden det ble slutt med de to, og vi har vært sammen i 10 mnd snart. Jeg elsker kjæresten min, men tror ikke at han er den rette for meg, vi er ofte uenige om ting, krangler + han er veldig sjalu. På den annen side så er jeg blitt avhengig av han og kan ikke se for meg en hverdag uten han.. Noen som har noen tanker om dette? Hilsen jente 18 år Anonym poster: 548b0c53165dc719240c8e16d9c47db8
MarianneHaa Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Fortid er fortid! Ikke tenk så mye over hva han følte for henne, men tenk på hvordan dere har det sammen nå.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Ja, er jo sant det. Føler bare forholdet startet på feil grunnlag.. Anonym poster: 548b0c53165dc719240c8e16d9c47db8
Steinar40 Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Hvis du mener at han ikke er den rette for deg så bør du nok heller begynne å bevege deg i en annen retning, tenker jeg.
leirbål Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Uansett hvordan forholdet startet så er dere glad i hverandre. Det er det som betyr noe. Han kan ha søkt trøst, du kan ha blitt forelsket i forelskelsen. Hva så? Nå er dere glad i hverandre, og har det fint sammen. Ingen forhold er perfekte. Uansett hvordan det virker for andre. Dere har det fint sammen. Det er det som betyr noe.
Envy Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Jeg var/er glad i/bryr meg om eksen min jeg også, men vi var ikke riktig for hverandre. Tenk grundig igjennom det du kjenner på rundt forholdet deres. Føles det feil, er det kanskje best å avslutte, heller før enn siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå