Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ingen leksjon om alt jeg har gjort feil, heller hjelp til hvordan jeg skal takle dette på best mulig måte fremover.

Jeg var samboer i et halv år, vi flyttet sammen etter noen uker og etter en månede-to begynte han å bruke vold. Det ble oftere og oftere og jeg følte meg veldig utrygg i forholdet. Jeg var mye redd og lei meg, lurte på hva jeg gjorde galt. Min samboer hadde en del gode kamerater jeg fikk kontakt med, spesielt en av de. De hadde vært venner fra de var små og var nå i 20 årene. Vi begynte å snakke smått over meldinger, og en helg han og noen kamerater av min samboer var hos oss ble vi alle fulle og det hele endte med noen kyss. Jeg var utro for første gang! Jeg beklaget veldig til min samboer, og etter mye om og med tilgidde han meg og jeg lovet at dette ikke ville skje igjen. Så gikk det noen dager og jeg og hans kamerat begynte å snakke smått over meldinger igjen, neste helg ble det det samme. Noen kyss.. Etter noen uker ved å ha holdt på slik hver helg tok jeg og min samboer en pause. Han visste såklart ikke om hver helg, kun denne første! Jeg var veldig usikker, min samboer slo og jeg fant da en trygghet i denne kompisen hans.

Jeg fikk låne leiligheten til en venninne med en annen venn noen dager. Hans kamerat og jeg hadde da samleie en gang, men jeg fortalte også min samboer dette med en gang. Han kom da og sov med meg den natten. Dagen etter slo det meg, jeg kunne ikke være uten min samboer. Ringte han da utover dagen å sa at jeg ville være med han, jeg skulle slutte kontakt med hans venn.

Det holdt jeg også en ukes tid. Til slutt endte det med at jeg inngikk et forhold med denne gutten, og gikk ifra min samboer. Vi hadde et forhold i to måneder, men samtidig var jeg mye med og på min gamle samboer.

En dag våknet jeg av en melding fra en annen jente, denne gutten jeg var sammens med kysset en annen jente. De inngikk et forhold og han gikk ifra meg. Jeg gikk da tilbake til min gamle samboer, tenkte vi kunne prøve en siste gang. Vi flyttet igjen sammen, fikk fin ny leilighet og hadde det bedre enn noengang. Vi hadde da ingen kontakt med denne gutten, frem til de en dag begynte å snakke. På kvelden skrev han at han savnet meg, jeg sa vel det samme tilbake,men at jeg var glad for at han hadde kommet videre og det samme med meg. At vi egentlig aldri passet sammen. Så begynte det igjen, trenger vel ikke skrive. Dere har kanskje skjønt tegninga? Vi begynte å holde på bak min samboer's rygg IGJEN! Så fant min samboer en annen, jeg ble ikke så sint, mer lei meg. Jeg forsto at han ikke holdt ut med meg mer, han fortjente så mye bedre enn en som var utro mot han! Han ble tilslutt politianmeldt og fikk beskjed om at han skulle holde seg unna meg, vi har dermed ikke hatt stor kontakt etter det. Jeg har nå bodd hos hans ''kamerat,min gamle eks og nå nye kjæreste'' igjen i 2 måneder. Men nå har hans mor sagt vi må finne vårt eget sted, kanskje like greit. Problemet nå er at han ikke vil flytte ut trur jeg, han kaster bare meg på dør. PÅ MANDAG!!! Vi har hatt en del tilitsproblemer etter den historien vi har her, vi går ikke ut å drikker alene, heller er vi ikke mye alene. Jeg har heller ingen steder jeg nå kan dra å bo, ihvertfall ikke på så kort varsel.. Hva hadde du/dere gjort?

For litt over en månede siden var vi på fest, da gikk han plutselig tilbake til eksen, hun jeg fikk bilde av med han den gangen. De sov sammen to netter, så kom han tilbake til meg. Noen få uker senere gjorde han for faen det samme igjen, kjørte bare tingene mine til mine foreldre å satt de utenfor! For så å stikke å ''knulle'' på den jenta her! Så kom han tilbake

Dere skjønner kanskje at vi har problemer med tilliten i det forholdet her? Det er noe vi begge har vært fast bestemt på at vi må bygge opp sammen, og vi vet det kan ta tid. Nå skal han på julebord med jobben, hva nå? De skal fire timer unna, og overnatte der. En helt annen by, og i nabolandet. Jeg har prøvd å forklare han hva jeg syntes om dette, ihvertfall når han og kamerater sitter å sier de skal på ''horebarer'' og slikt direkte til meg og forand meg. Hva kan jeg nå da gjøre? Jeg er usikker,redd og jeg vil bare ikke bli såret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt greia. Han har brukt vold mot deg mange ganger, er det virkelig noe å lure på angående "tillitten" i dette forholdet? :klo:

Du burde gjort det slutt for lenge siden. Gjør det slutt nå i stedet.

Anonym poster: 781944ffc6eb831cb92460994428894d

Skrevet

Ble mye vanskelig her. Min gamle samboer brukte mye vold, han gikk jeg ifra. Den nye gutten jeg nå bor hos er det som var min gamle samboers kamerat

Skrevet

problemet er nok mest at du er liv redd for aa vaere alene og hopper inn i samboerskap med menn som ikke er bra for deg.

Du burde faa en egen leilighet og oppsoke psykolog.

Anonym poster: e4f15ba95d0e455b37bdd05edf0309eb

• Liker 1
Skrevet

Etter en del familie problemer gikk jeg til psykolog hvor jeg syntes det gikk kjempe bra, men etter min siste samboer og hans ''uvaner'' fikk jeg beskjed om å slutte dette

Skrevet

Dette høres helt håpløst ut. Du er utro med samboerens kompis, så er han utro mot deg med eksen sin....også skal dere liksom ha tillit til hverandre og bo sammen? Ingen som er noenlunde fornuftig ville hatt tillit til noen av dere.

Få deg en egen leilighet, og bli voksen.

Skrevet

Dette høres helt håpløst ut. Du er utro med samboerens kompis, så er han utro mot deg med eksen sin....også skal dere liksom ha tillit til hverandre og bo sammen? Ingen som er noenlunde fornuftig ville hatt tillit til noen av dere.

Få deg en egen leilighet, og bli voksen.

Det var akkurat det jeg trengte å høre for at jeg selv skulle forstå det ordentlig. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...