Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har vært sammen med samboeren min i tre år. Vi er i midten av 20-årene. Jeg har vært i stor tvil det siste året, men for litt over en uke siden slo jeg opp. Problemet er at han er helt fortvilt, ringer meg og sender meldinger hele tiden om hvor fælt han har det. Han har ingen venner han kan snakke skikkelig ut med, eller familie. Hans beste venn døde i en ulykke året før vi møttes, og han sier at dette bruddet føles omtrent like ille.

Vi har i tillegg mye forbindelser mellom familiene våre som kanskje kan bli litt kinkig, men det får våge seg.

Det jeg egentlig lurer på er hva som er det rette å gjøre i forhold til at han er så nedbrutt. Jeg vil jo tro at det ikke akkurat er bra for han å drive å kontakte meg hele tiden. I tillegg har jeg ikke hentet alle tingene mine fra hans leilighet enda, dette skal jeg gjøre i helgen. Jeg gruer meg, har ikke møtt han siden jeg dro. Jeg må også hente en del ting hos hans foreldre. Jeg vet ikke hvor mye de to vet om hva som har skjedd. Ikke har vi gjort bruddet offentlig heller (bla på FB).

Jeg har aldri gått gjennom et brudd før, og jeg for min del har ikke så mye følelser igjen for ham. Han ligger hjemme og gråter hver dag, så samvittigheten min er dårlig. Hovedgrunnen til bruddet er at jeg ikke har hatt følelser for han i lang tid.

Anonym poster: 6b4220a6245b9f325f400e610938c038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere pratet skikkelig i sammen?

Skrevet

Jeg har prøvd kan du si (flere ganger), men han er helt låst. Han bare gråter og ingenting jeg sier går inn. Han vil heller være i et forhold der vi har forskjellige fremtidsplaner, at jeg ikke elsker ham og ikke behandler han så bra som han fortjener. Jeg VET jo at bruddet er det beste for oss begge, men han er så langt nede at han ser det ikke selv.

Anonym poster: 6b4220a6245b9f325f400e610938c038

Skrevet

skjønner at han ikke har det så lett, tror jeg hadde bedt han gå til fastlegen. for jeg tror og at det ikke er det beste for han å kontakte deg hele tiden,ikke bra for deg heller for den saks skyld.

lykke til :)

Skrevet

Tja, da kan du vel svare han så nøytralt som mulig når han kontakter deg. Og ikke kontakte ham.

Etterhvert vil det nok gå seg til.

Men det kan kanskje hjelpe han hvis du er konsekvent og bare svarer helt ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...