AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Noen erfaringer med Makeup Mekka? Ser de har veldig billig sminke og har lyst å teste ut noe av det. Fikk med mascara fra makeup mekka i et blad en gang, og den likte jeg veldig godt. Har dere prøvd noe derfira? Anonym poster: 77f5052323cb07b8cb4ab55871369b22
KaDust Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Jeg har flere koster derifra og noen skygger. Synes de er fine og fungerer bra. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Fikk en neglelakk med DetNye, veldig god konsistens (men røde lakker er enkle å få til). Men etter jeg tok en dusj så flasset en liten bit av ene fingeren. Fikk testere på mineralsminken deres en gang også, alt var ORANSJE. Anonym poster: 8f28d1c40c00fa6759c8f3f11f3fcb5e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Takk for svar! Anonym poster: 77f5052323cb07b8cb4ab55871369b22
Harlequin Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Har også prøvd mascaren, og den liker jeg veldig godt 1
Ruby Pumps Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Jeg har det største settet med koster, av alle er det bare ett par jeg synes er ok så jeg er ikke spesielt fornøyd med det. Har også ett par øyenskygger, blusher og lipglosser (disse lukter veldig søtt) som er greie. Alt i alt er jeg ikke spesielt imponert over noe av det jeg har derfra, noe er helt ok men jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe mer derfra. 1
mariatherese Skrevet 11. november 2012 #7 Skrevet 11. november 2012 Jeg kjøpte tre billige øyenskygge-koster som var helt greie. Rask levering og produktene tilsvarer prisen
Musken Skrevet 11. november 2012 #8 Skrevet 11. november 2012 Jeg bruker mascaraen fra make up mekka, og er kjempefornøyd! Spesielt til hverdagsbruk er den veldig god. Har også en øyenskyggekost derfra, som er helt ok!
Gjest Clavel Skrevet 11. november 2012 #9 Skrevet 11. november 2012 Foundationen ville jeg unngått.. rougen er helt ok
c44 Skrevet 11. november 2012 #10 Skrevet 11. november 2012 foundationen er faktisk veldig bra!! har en som er hd finish og den er magisk! jeg har veldig vanskelig hud(kombinert) og den er perfekt
Opal Skrevet 11. november 2012 #11 Skrevet 11. november 2012 Jeg har mascara, noen koster og øyenskygge derfra. Er godt fornøyd med både produktene og servicen
Mortifera Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Har tre lipglosser og tre leppestifter, synes de ikke var noe særlig i det hele tatt. Leppestiftene var lite pigmenterte og veldig tørre. Highlight pudderet synes jeg derimot var helt greit
Tanja2 Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har kjøpt masse på Makeup Mekks og er veldig fornøyd! Har kostene, highlighter, mascara, brynspudder og mye mer. Anbefaler det til alle! Får produktene rett i postkassa etter kun et par dager max. Frakten er billig - kun kr 29!
momo Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Bestilte masse fra de sent tirsdag kveld, onsdag morgen sendte de det, og lå i postkassen min i går. Skal teste det ut i dag. Jeg har tørr eksem hud, så er virkelig ikke lett å finne sminke som jeg kan bruke. Kan komme med tilbakemeldinger da jeg har testet det litt.
Gjest Badabing Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har kjøpt maskara og øyenbrynskit der i dag, kan oppdatere her når jeg får testet det ut. Har hørt mye bra om det, og var fornøyd når jeg fikk kjøpt tre stk maskara for 200 kr. Men da håper jeg virkelig at det ikke er et bomkjøp!
momo Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Nå har jeg testet det litt. Mascaraen er jeg veldig fornøyd med, datteren min elsker mascaraen, og hun er veldig sær. Så har jeg prøvd redness relief primer, og den virker helt utrolig. Jeg har jo rød atopisk hud i ansiktet, brukte denne med mineral Foundation og huden min så veldig mye bedre ut. Helt fantastisk, for det har jeg ikke opplevd før. Foundatioen dekker ikke mye, noe jeg synes er perfekt, da det nesten ikke synes at man er sminket. Men den dekker nok til at huden ser bedre ut. I hvert fall min eksem hud. Så jeg er veldig fornøyd, og håper de kommer med mer utvalg. Skal helt klart handle mer fra de.
Gjest marizz Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 Har kjøpt en del der, og man får mye for pengene når det er salg. Har en del neglelakker. Disse skiller seg ikke mye fra andre neglelakker, men kan være du for eksempel må ta på to lag for best resultat. Jeg har også en mascara som jeg liker veldig godt, highlighter cream, flytende foundation og foundation i pudderform. Jeg synes den flytende foundationen er passe dekkende for min del, og ikke oransj. Den i pudderform er for så vidt grei den og, men jeg føler jeg ikke ser så stor forskjell. På torsdager pleier det forresten å være en gratis testeprodukt, der man bare betaler frakten. Jeg fikk foreksempel både foundation i pudderform og highlighteren gratis!
Gjest Badabing Skrevet 16. februar 2015 #18 Skrevet 16. februar 2015 Nå har jeg fått testet ut sminken, og jeg var sånn passe fornøyd med øyenbrynsskyggen. Eller det vil si, jeg var veldig fornøyd med skyggen, men ikke den voksen. De hadde altfor forskjellige farger. Men jeg likte veldig godt den kosten og øyenbrynsgeleen som fulgte med. Har ikke sett noe sånt tidligere i denne typen kits. Så om jeg bare bruker skyggen og den får jeg fine og naturlige bryn. Så maskaraen. Jeg var litt usikker først siden det var en helt annen kost enn jeg er vant til, den er i plastikk og ganske hard. Men den var virkelig verdt pengene! Den separerer veldig fint. Funker med et lag til hverdagssminke og gir naturlige og fine vipper, samtidig som man også kan bruke flere lag på fest uten å få "edderkoppvipper". Tror dette er den beste dyrevennlige maskaraen jeg har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #19 Skrevet 16. februar 2015 Jeg elsker mascaraene og kjøper ikke noe annet. Anonymous poster hash: d9850...34c
gjestgjestgjest1 Skrevet 17. februar 2015 #20 Skrevet 17. februar 2015 Drar den litt opp. Er http://www.makeupmekka.no/ekte side? Stemmer det at det er så himla billig? Har noen prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå