Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre den i dag, da jeg ikke kunne åpne en greie fordi jeg var redd for å knekke løsneglene mine.

Så kom jeg til å tenke på at menn sier dette egentlig ganske ofte.

Dere menn, hva med det motsatte kjønn synes dere er rart?

Anonym poster: c523ebb2c5a0c14fa44e37d9f5ed2c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de har innovertiss

Anonym poster: 4bbae859daf5a232ea518433b28596af

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes menn er rare, fordi de er det motsatte av meg.

Anonym poster: 8fd81523cc4c8f9056d2d38ed30fc424

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg fikk høre den i dag, da jeg ikke kunne åpne en greie fordi jeg var redd for å knekke løsneglene mine.

Jeg lo.

Og støtter utsagnet.

• Liker 2
Skrevet

Hva som ikke er rart med jenter/kvinner er nok lettere å svare på :ler:

• Liker 1
Skrevet

Til og med jeg, som jente, syns det er rart når andre jenter har såpass lange eller "fine" negler at de ikke kan bruke hendene sine praktisk.

• Liker 6
Gjest energibånd
Skrevet

Jeg tilbringer ganske mye tid med gutter i jobb - og skolesammenheng, og aldri har noen gutt sagt det til meg.

Men løsnegler, serr? At noen bruker falske negler kommer jeg aldri til å forstå. Det er både upraktisk og tåpelig.

Skrevet

Til og med jeg, som jente, syns det er rart når andre jenter har såpass lange eller "fine" negler at de ikke kan bruke hendene sine praktisk.

That's my kinda girl...

Det er ikke bare stygt, men jeg har aldri forstått meg på hvordan de fikser hverdagen rent praktisk med de lange "klørne".

Gjest Lurifix
Skrevet

Jenter er rare, det er det som er så fint med de.

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min sier at det å like Justin bieber er rart,, å ha så mange forskjellige sko og vesker osv :laugh:

Skrevet

Jeg er jente og... det der var bare rart!

Anonym poster: 8d933d903dc0343905e8744f5b3c09ad

Skrevet

That's my kinda girl...

Det er ikke bare stygt, men jeg har aldri forstått meg på hvordan de fikser hverdagen rent praktisk med de lange "klørne".

Jeg har prøvd løsnegler èn gang for gøy. Og jeg kan love deg, det er totalt umulig å gjennomføre praktiske oppgaver som å trene, lage mat, eller noe som helst annet der man bruker hendene. Men det er jo sikkert en treningssak da :gjeiper:

Don't get me wrong, jeg pleier bestandig å ha velstelte negler. Det syns jeg er viktig. Men det er forskjell på velstelte negler og upraktiske negler. Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd løsnegler èn gang for gøy. Og jeg kan love deg, det er totalt umulig å gjennomføre praktiske oppgaver som å trene, lage mat, eller noe som helst annet der man bruker hendene. Men det er jo sikkert en treningssak da :gjeiper:

Don't get me wrong, jeg pleier bestandig å ha velstelte negler. Det syns jeg er viktig. Men det er forskjell på velstelte negler og upraktiske negler. Hehe.

So true :jepp:

Skrevet

Eg synest au det er rart med falske neglar. Lange au, for den del. Stygt og upraktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...