Gå til innhold

Sophie-Elise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var innom bloggen hennes nå, er ihvertfall ingen tvil om at den dama har silikon i puppene. Ikke at det er noe i veien med det, men skjønner ikke vitsen med å benekte det nå det er såpass synlig. Hun har jo ikke akkurat tatt en diskret forstørrelse som passer til resten av kroppen.

Anonym poster: acb361575d3cd4353c12e6a09e0042ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, den videoen :skratte:

Hvilken video? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen hennes nå, er ihvertfall ingen tvil om at den dama har silikon i puppene. Ikke at det er noe i veien med det, men skjønner ikke vitsen med å benekte det nå det er såpass synlig. Hun har jo ikke akkurat tatt en diskret forstørrelse som passer til resten av kroppen.

Jeg aner ikke hvor og når du har sett at hun har benektet det, men hun tok silikon i juleferien 2012, og før den tid hadde hun også store pupper og drev da selvfølgelig med mye benekting av silikon siden hun faktisk ikke hadde det. Men har hun benektet det nå i januar?

Anonym poster: 1d343feba06fd8d585d42defa5b21601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hvor og når du har sett at hun har benektet det, men hun tok silikon i juleferien 2012, og før den tid hadde hun også store pupper og drev da selvfølgelig med mye benekting av silikon siden hun faktisk ikke hadde det. Men har hun benektet det nå i januar?

Anonym poster: 1d343feba06fd8d585d42defa5b21601

Hun tvitret nettopp om silikonpuppene sine, så hun benekter det ihvertfall ikke. Skjønner jo at hun har benektet det tidligere, da hun faktisk ikke hadde det.

Anonym poster: 3cb924bcb040b18f1593b6f9de498104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fyllte 18 i desember og fikk vel ordna det så fort hun kunne.

Anonym poster: 3cb924bcb040b18f1593b6f9de498104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Herregud, for et menneske. Og hva er greia med å se ut som en and? Huff. Jeg tror jeg har blitt gammel siden jeg ikke skjønner dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Hun er i utgangspunktet en blanding av alt jeg ikke liker, men jeg har merkelig nok sansen for Sophie. Synes hun er søt og sjarmerende i videoene sine, tror jeg liker den klønete delen av henne. Jeg liker å lese blogger som inspirerer meg, og det gjør ikke Sophies blogg, men det er likevel koselig å stikke innom av og til. Hun kan minne meg litt om hvordan jeg selv var som 14-åring (selv om hun ikke er 14...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at hun lager trutemunn på nesten alle bildene og redigerer de alt for mye gjør hun å.

Anonym poster: 0a87f578e9161a304088d9ef77e298e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må ha blitt veldig oversett i barnedommen. Var hun min datter ville jeg skammet meg dypt!

Anonym poster: 7701a78c0d81ac4a803e97e10138f166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns ikke denne bloggen var den verste iallefall, men jeg bare skumleste gjennom da.

Eneste jeg reagerte på var "Donald Duck"- trutmunnen.

De kan da umulig syns det er vakkert disse jentene som lager slike trutmunner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...