plix Skrevet 13. november 2012 #41 Skrevet 13. november 2012 Jeg er veldig fornøyd med iherb's utvalg, de har utrolig mye bra til veldig lav pris sammenlignet mot Norge's butikksjampoer bl.a. 1
Laila_la Skrevet 13. november 2012 #42 Skrevet 13. november 2012 absolutt den beste shampoen jeg har prøvd er ANDREW BARTON SOS!, men den finnes ikke i Norge... Hvis det er noen her som vet hvor i Norge man kan få kjøpt den, si ifra. TRENGER DEN...
Gjest Memorable Skrevet 13. november 2012 #43 Skrevet 13. november 2012 Bruker for tiden kun frisørsjampo, men før husker jeg at jeg brukte define. Hørt at de er fy-fy, men funka fett på mitt superslitte hår. Gjorde forsåvidt Head and Shoulders også..
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #44 Skrevet 13. november 2012 Denne tråden er jo bevis på at vi har forskjellige behov når det gjelder shampoo. Mitt hår takler ikke Bliss, Sunsilk, Tressemme, og div frisørshampooer jeg har prøvd. Jo dyrere jo bedre? NOPE! Jeg følte meg veldig narret en gang jeg ble overtalt til å kjøpe en som kostet ca 200 kr, jeg kjøpte både shampoo og balsam så det ble ca 400 kr. Den var grusom for håret mitt! Men det værste var Sunsilk, jeg trudde at jeg måtte klippe av alt håret mitt etter å ha brukt balsamen TO ganger! Håret ble en enorm fett floke, æsj!! Og jeg hadde ikke trent eller gjort noe annet som kunne føre til det. Jeg bruker Fructis og Wella, og får de billigere på Europris, store flasker til samme pris som de normale flaskene på Rema. Jeg har også prøvd ukjente merker til 9 kr fra Europris og de var ikke bra. Anonym poster: 1d946f31b5c35cba718acef0dbe0ff1c
missdior Skrevet 13. november 2012 #45 Skrevet 13. november 2012 den nye shampooen fra define, den med arganoljer. funker fantastisk på meg
Miss_Sunshine* Skrevet 15. november 2012 #46 Skrevet 15. november 2012 (endret) Har prøvd ca. alt av shampoo og balsam fra dagligvarebutikken, first price, x-tra, Wella, Sunsilk, Nivea, ja you name it. Det som fungerte best på meg av alle "billigmerkene" var Define. Har også prøvd det meste av frisørshampooer, og jeg landet til slutt på John Frieda sheer blonde til 160 kroner for shampoo og balsam. Har brukt den fast i snart to år og jeg kommer nok ikke til å bytte med det første. Håret mitt blir glansfullt og mykt, sliter ikke med flassing og kløing lengre, og den har en veldig mild og ren lukt. Den er dessuten veldig drøy i bruk. På litt under to år, så har jeg brukt 1 og en halv flaske med shampoo! Mens Define hadde jeg vel i 6 uker eller noe. Og nei, her er det ikke er det verken for eller i mot "billigshampooer" eller frisørshampooer. Handler om hva som funker best på håret mitt! Vi reagerer alle ulikt på alle produktene, ikke noe verre enn det. Svigerinna mi sverger til first price shampoo og balsam, og det har hun gjort lenge, Hun har skikkelig fint og glansfullt hår også Mens etter to ukers bruk av den hos meg, så var det umulig å gre ut, det var fett og flassete og tørt om en annen. helt grusomt! Tror man bare må finne fram i jungelen selv jeg, siden vi reagerer så utrolig forskjellig. Endret 15. november 2012 av Miss_Sunshine*
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #48 Skrevet 15. november 2012 Jeg har aldri brukt frisørshampoo, kun shampooer fra butikken. Jeg har langt hår, og skulle tro at da er det viktig med skikkelig shampoo. Er det noe jeg får mye komplimenter for, er det håret mitt! Til og med frisøren skryter av det. Jeg har spurt flere frisører om frisørshampoo, og flere har faktisk sagt at så lenge du har sunt og friskt hår, er det liten grunn til å bruke dyre dommer på shampoo fra frisøren. Frisørshampoo er for de med "spesielle behov". Det viktigste er å unngå for mye varmebehandling og annen behandling som sliter på håret, samt er det anbefalt å ta en hårkur i ny og ne. Jeg bruker shampoo og balsam fra coop, änglamark, den er ok, og i tillegg er den uten parfyme og andre skumle tilsetninger som ikke er bra for helsa eller miljøet. Anonym poster: fdc02d1f297547062912d9a66d2b22cd
Gjest Wilhelmine Skrevet 15. november 2012 #49 Skrevet 15. november 2012 Har vært veldig fornøyd med Head&Shoulders (Volume-sjampoen eller den som heter Ocean Spa eller noe slik). Nå bruker jeg volum-serien til Aussie, så det er min absolutte favoritt (har flatt og livløst hår), men den ligger vel litt over "billigsjampo" i pris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå