Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år kun brukt frisørsjampo, men jeg har dårlig økonomi nå, og jeg er tom for sjampo så jeg må kjøpe meg en billigsjampo på butikken. Jeg kjøpte for noen uker siden Head and shoulders for slitt hår, men den fucket til håret mitt og jeg hadde fett hår allerede i det sekundet jeg gikk ut av dusjen, enda jeg hadde vasket det mange ganger. Balsamen i det samme merket fungerer bra, men jeg nekter å bruke den sjampoen igjen.

Er det noen som har tips til en bra butikksjampo? Haster litt, skal straks gå til butikken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke.

Anonym poster: c3b4a5e095a4908e218f7af7a2873f32

• Liker 2
Gjest finurlig
Skrevet

Synes den lilla/beige shampoen fra Gliss er veldig god :)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tid/råd til å bestille frisørsjampoen min for en tid tilbake, så jeg endte opp med en fra Sunsilk, og jeg er fornøyd med den, egentlig.

Skrevet

Jeg har gått over til billigshampoo etter å ha prøvd så mange forskjellige frisørshampooer og aldri blitt fornøyd. Jeg synes Gliss, Define, tresemme, elvital er gode. fructis gjør håre mitt sprøtt.

Skrevet

Der har jeg liten tro på.

Jeg tror billig shampoo / balm kan føles ok der og da, men ikke er godt for håret.

Hvis du kan pengeproblemer vil jeg anbefale deg å heller bestille shampoo fra utenlandske sider for å spare noen kroner.

Jeg har også brukt butikkshampoo, og det føles greit ut i øyeblikket. Men langsiktig har det bare vært drit.

Skrevet

Kilder på at det ikke er godt for håret?

Anonym poster: 838343523c50d239ef72c7f7937195ee

• Liker 2
Skrevet

Haha, synes det er litt morsom med de som bruker latterlig mye penger på sånt som shampo og balsam fordi de er naive og ukritiske.

Jeg synes de bør dokumentere påstandene sine når de kommer med så bastane uttalelser som koster folk massevis av penger.

Hysteri!

Anonym poster: 03945fa636ab5d84ccdfa9e10fe34cf4

• Liker 4
Skrevet

Jeg brukte Sunsilk Shine Infusion sjampo og balsam i flere år, håret mitt tok i alle fall ingen synlig skade av det - pluss at den lukter fantastisk godt!

• Liker 1
Gjest Carousel
Skrevet

L'Oréal elvital anti-breakage sjampo og balsam har aldri gjort håret mitt noe verre, og det føltes greit. Det er min favoritt når pengene ikke strekker til :)

Skrevet

Dersom en har normalt hår vil vanlig shampoo duge.

Dersom en har tørt, slitt, farget, behandlet hår må en tenke seg litt om før en bruker shampoo.

På lik linje som hudpleie.

Dersom du har fin hud, kan det holde med ok kremer.

Dersom du har kviser, vil det være best å få inn noen renserutiner.

Slik er det med ALT! Tørr hud, mangler noe, uansett.

Skrevet

Frisørshampo verst i test, firs price best i test:)

http://www.tv2.no/un...st-3913741.html

Ingen av delene er bra. Jeg svarte på om man får bra shampo på butikken. Svaret er nei.

• Liker 1
Skrevet

Synes den lilla/beige shampoen fra Gliss er veldig god :)

Enig :)

Skrevet

Jeg synes forøvrig det er litt morsom med de som ikke bruker penger på slike produkter, men som klager på at de har tørt hår, kviser ++

Eller de som avfeier det, fordi de ikke vet bedre.

Google it. Det finnes massevis av resultater o.l.

Og de som så testen på TV2 hjelper deg, fikk nok med seg at billig shampooen gjaldt for normalt hår.. For tørt hår var redken en vinner.

Jeg synes også det er latterlig med dere som henviser til slike tester, og konsumerer det som 5 åringer. Vær kritisk! Og lur litt på ting her.. Se shampooene de brukte, var det riktig hårtype? Kanskje man bør bruke en shampoo litt lengre før man kan avgjøre hvorvidt den er god eller ei.

Men for all del, noen klarer seg med head and shoulders, noen klarer seg med spenol, det er ikke det jeg sier. Men frisørshampoo er ikke oppskrytt.

Prøv å beveg deg fra KG og google litt, så finner en flere debatter / tester / og resultater

Skrevet

Ingen av delene er bra. Jeg svarte på om man får bra shampo på butikken. Svaret er nei.

Det er bare tull!

Skrevet

Jeg synes forøvrig det er litt morsom med de som ikke bruker penger på slike produkter, men som klager på at de har tørt hår, kviser ++

Eller de som avfeier det, fordi de ikke vet bedre.

Google it. Det finnes massevis av resultater o.l.

Og de som så testen på TV2 hjelper deg, fikk nok med seg at billig shampooen gjaldt for normalt hår.. For tørt hår var redken en vinner.

Jeg synes også det er latterlig med dere som henviser til slike tester, og konsumerer det som 5 åringer. Vær kritisk! Og lur litt på ting her.. Se shampooene de brukte, var det riktig hårtype? Kanskje man bør bruke en shampoo litt lengre før man kan avgjøre hvorvidt den er god eller ei.

Men for all del, noen klarer seg med head and shoulders, noen klarer seg med spenol, det er ikke det jeg sier. Men frisørshampoo er ikke oppskrytt.

Prøv å beveg deg fra KG og google litt, så finner en flere debatter / tester / og resultater

Jeg bruker hverken mye penger på shampo eller klager på tørt hår!

Dere kan ikke gå utifra at håret til TS trenger spesialpleie!

Hvorfor er dyr shampo bedre da?

For jeg har aldri funnet en frisørshampo som gjør håret mitt finere enn billigshampo noen gang! Tvert i mot!

Skrevet

Det er bare tull!

Nei!!!

Butikkshampo inneholder som regel SLS, parfyme, silikon, parabener osv. Ikke bra!!!

Skrevet

Nei!!!

Butikkshampo inneholder som regel SLS, parfyme, silikon, parabener osv. Ikke bra!!!

Det gjør de fleste frisørshampoer også

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...