AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 har fått meg et mannebein som er perfekt på alle måter, bortsett fra 1 ting og det er at han har veldig sterk kropslukt. er han nydusja er dt en fryd å kose med han, men har han vært på jobb og gått i samme klær i flere timer feks lukter han veldig svette. samme gjelder om han var nydusja på kvelden, da lukter han svette i senga dagen derpå. dette begynner å plage meg veldig og lure på kordan eg kan ta det opp med han på en 'snill' måte?? Anonym poster: 9cd82cac4492bf595de118cf7aaa92e2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 han bruker deo, men som sagt.. sterk kroppslukt. tar ikke land tid etter han har tatt på deo at deolukta går over t svettelukt. ditta e en mann som er veldig renslig og stilig til vanlig.er bare det at svettelukta er veldig hmmende når den først kommer. Anonym poster: 9cd82cac4492bf595de118cf7aaa92e2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Spiser dere mye hvitløk og løk? Og chilli? Da lukter samboeren min verre under armene. Kanskje han burde prøvd aluminiumklorid fra apoteket? Og klippe hårene under armene. Men hvordan du skal si det vet jeg ikke Anonym poster: 8c5f6ac96b785c7ca3a8717c52b5cfe8
Gjest Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Hadde litt av det samme problemet - og i tillegg brukte han ikke så mye deo, men var veldig renslig av seg. Jeg kjøpte en Sterilan 48 hour deo, satte den på badet. Så sa jeg bare henslengt at den var veeeldig god, og han som hadde så hardt fysisk arbeide svetta sikkert mye og at det noen ganger lukta litt. Sa han burde prøve den. Har ikke lukta svett av mannen side - og den deo'en er genial. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Dusje og skifte etter jobb? mange som gjør det Anonym poster: cc8b8c5512b4b2f0410a95e0044e4866
Gjest KateW Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 A) Bruke skikkelig såpe under armene, og vaske grundig. B) Bruke en deo som også er antiperspirerende.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Rart. Når du er sammen med denne mannen din burde jo han lukte godt? Jeg likte veldig godt en mann med sterk kroppslukt, kunne kjenne lukten av ham i et rom hvis han hadde vært der 5 min tidligere. Han var ikke paki, btw. Er det ikke noe med at hvis lukten er god, så er DNA-matchen god? En annen fikk ikke lov til å dusje på noen dager, han duftet så digg :-) Hehe
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 Anti-perispirant Vicy sin anti-perispirant er veldig god, lukter aldri svette men hvis det er mye kropps-jobbing, gå for en litt "tøff" en. Apotek eller Vita hjelper deg. Anonym poster: 86bb451c53e9aeab259af6a2e3797100
Steinar40 Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 Rart. Når du er sammen med denne mannen din burde jo han lukte godt? Jeg likte veldig godt en mann med sterk kroppslukt, kunne kjenne lukten av ham i et rom hvis han hadde vært der 5 min tidligere. Han var ikke paki, btw. Er det ikke noe med at hvis lukten er god, så er DNA-matchen god? Det sies så. Om det er sant er en helt annen sak.
Cata Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Er det ikke noe med at hvis lukten er god, så er DNA-matchen god? Det sies så. Om det er sant er en helt annen sak. Det der skulle jeg også likt å vite sannhetsgehalten i. Jeg begynte å få seriøst bange anelser om et forhold jeg var i da jeg etterhvert skjønte at jeg ikke likte lukten av mannen. Som for TS hadde det ingenting med renslighet å gjøre, for han var svært renslig av seg og dusjet og vasket hår og brukte deo som bare det. Likevel likte jeg ikke lukten. Nå var det ikke lukten som førte til brudd altså, men jeg husker faktisk jeg lurte på om ikke forholdet var dødsdømt når jeg reagerte så negativt på kroppslukten hans.
Steinar40 Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 Det der skulle jeg også likt å vite sannhetsgehalten i. Jeg begynte å få seriøst bange anelser om et forhold jeg var i da jeg etterhvert skjønte at jeg ikke likte lukten av mannen. Som for TS hadde det ingenting med renslighet å gjøre, for han var svært renslig av seg og dusjet og vasket hår og brukte deo som bare det. Likevel likte jeg ikke lukten. Nå var det ikke lukten som førte til brudd altså, men jeg husker faktisk jeg lurte på om ikke forholdet var dødsdømt når jeg reagerte så negativt på kroppslukten hans. Det sier seg jo egentlig selv at det ihvertfall ikke er noen fordel når man ikke liker lukta. Sannsynligvis er det nok et dårlig omen Men vi må nok skille litt på vanlig kroppslukt og svettelukt, tenker jeg. Det er ikke helt det samme. Forøvrig lurer jeg på om det ikke egentlig dreier seg om mer ubevisste duftstoffer som f.eks feromoner når vi snakker om DNA-match. Dette opplevde jeg nemlig en gang. Altså at jeg reagerte på ei kvinne uten egentlig å kunne kjenne noen bevisst lukt.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Det der skulle jeg også likt å vite sannhetsgehalten i. Jeg begynte å få seriøst bange anelser om et forhold jeg var i da jeg etterhvert skjønte at jeg ikke likte lukten av mannen. Som for TS hadde det ingenting med renslighet å gjøre, for han var svært renslig av seg og dusjet og vasket hår og brukte deo som bare det. Likevel likte jeg ikke lukten. Nå var det ikke lukten som førte til brudd altså, men jeg husker faktisk jeg lurte på om ikke forholdet var dødsdømt når jeg reagerte så negativt på kroppslukten hans. Jeg unngår menn med dårlig og ekkel naturlig kroppslukt, selv hvor mye de vasker seg eller pusser tenner så er det noen som bare stinker "drit" 24/7.
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 Spiser dere mye hvitløk og løk? Og chilli? Da lukter samboeren min verre under armene. Kanskje han burde prøvd aluminiumklorid fra apoteket? Og klippe hårene under armene. Men hvordan du skal si det vet jeg ikke Anonym poster: 8c5f6ac96b785c7ca3a8717c52b5cfe8 Det blir som å gå fra asken til ilden. De andre rådene dine var bedre.
Gjest gjest Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Be han barbere seg under armene, funker fint det. Så slipper svettlukta å sette seg i hårene
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2012 #17 Skrevet 9. november 2012 Be han barbere seg under armene, funker fint det. Så slipper svettlukta å sette seg i hårene Hårene er der for å lufte ut miljøet. Uten hår lager du et innestengt og klamt miljø, ypperlige forhold for økt bakterievekst og mer lukt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #18 Skrevet 9. november 2012 Rart. Når du er sammen med denne mannen din burde jo han lukte godt? Jeg likte veldig godt en mann med sterk kroppslukt, kunne kjenne lukten av ham i et rom hvis han hadde vært der 5 min tidligere. Han var ikke paki, btw. Er det ikke noe med at hvis lukten er god, så er DNA-matchen god? En annen fikk ikke lov til å dusje på noen dager, han duftet så digg :-) Hehe Jeg leste denne litt fort, og leste 5 mnd og ikke 5 min.. Så for meg en stinkbombe av et mannfolk! Anonym poster: ed17bfdcea65e52126820d11047989a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå