"Maia" Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Hei! Bare av ren nysgjerrighet lurer jeg på om det er noen her som har opplevd å bli kastet ut av ett hotell? Vi er en jente-gjeng på 7, som skal overnatte på hotell for en natt. For å gjøre det hele litt mer billig, bestiller vi kun to dobbeltrom, og bor da 4 på ett og 3 på ett. Vet godt at dette kan føre til at vi må betale gebyr, men noen som har opplevd det - og som vet hvor mye som da må betales?
Gjest tarandus Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Sjelden de kan finne ut av det... Etter min erfaring. Men er ikke bra dersom det f.eks. bryter ut brann, og de ikke har oversikt over hvem som kan være på hotellet.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 finner de ut av det, så blir dere splittet opp. regelverket som danner grunnlaget for hotellets betingelser for å ha lov til å ta imot gjester mot betaling, inneholder klausuler betinget av kommunen og brannvesenet - noen sentrale punkter her er blant annet bestemmelsene om hvor mange som får overnatte på rommene og ikke minst at alle disse personene skal registreres av hotellet. hotellet står også med mulighet for å anmelde under tyveri, siden du strengt tatt "stjeler til deg" gratis overnattinger. 1
Myrthel Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Skal ærlig innrømme at jeg har tenkt tanken på å gjøre det samme flere ganger, fordi vi er 5 stykker i familien... og veldig mange hotellrom har kun plass til 4...uansett om det da har vært 3 små barn... Prisen for å leie to hotellrom med en voksen i hver blir både trist og veldig mye dyrere... Men jeg klarer ikke å gjøre noe jeg vet ikke er lov......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå