Gå til innhold

Brennpunkt

Laina

Anbefalte innlegg

Noen som så brennpunkt i går? Jeg så det ikke, men lurer på om det var verdt å se. Og om det evt. kommer i reprise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

programmet viste hvordan noen av barna har oppfattet situasjonen.

Der en barnevern sak fikk mye medieoppmerksomhet og til slutt klarte å presse barnevernet til å gi slipp på barna.

Hadde jeg vært disse barna ville jeg saksøkt mine foreldre og deres hjelpere.

Dat har ikke godt så veldig bra med disse barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes så absolutt dette programmet er vedt å se. Synes det egentlig er godt for barnevernet at denne saken kommer frem. Selv om barnevernet har sviktet her pga press, er dette faktisk en god kreditt til barnevernet. De ble rett å slett "hindret" i å gjøre jobben sin :evil:, hadde de fått " sjangsen" til å gjøre det de skulle, ville nok disse ungene hatt et helt annet liv i dag.

Personlig synes jeg vel barnevernet er for forsiktig med å gå inn i familier. I mange tilfeller kommer de for sent :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrållan - ikke innlogget

Var et kjempebra og sterkt program! Veldig aktuellt siden det har vært MANGE diskusjoner her inne om barneernet og deres rolle generellt. Kommer i reprise, men fikk ikke med meg tidspunktet. Sjekk nettsidene til NRK så står det sikkert der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var vondt å se på, ja.. Jeg vokste opp sammen med et av barna i denne familien, men hadde jo ikke peil på hvor omstridt situasjonen var den gang.

:-(

Programmet går for øvrig i reprise i morgen (torsdag) kl. 10.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...