Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vaffel86
Skrevet

Jeg blir flau av aa prompe,eller bare det aa snakke om promping og driting.Det er ikke bare det,jeg blir ogsaa flau hvis det er et samtaleemne i det hele tatt hvis jeg er tilstede.Jeg sier heller ikke ordet promp foran andre folk.Er set noen andre som kan kjenne seg igjen i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

promping er en helt naturlig ting :fise:

Men hvorfor skal det være ett samtaleemne? med mindre man er 7 år..

• Liker 3
Gjest vaffel86
Skrevet

Ikke noedvendigvis et samtaleemne.Det holder at noen bare nevner ordet mens jeg er der,saa roedmer jeg omtrent.Fks hvis noen sier "hvem har prompa" og jeg er en av de "mistenkte" saa blir jeg dritflau.Det er litt vanskelig aa forklare,men det skal veldig lite til for at jeg skal bli ukomfortabel

Skrevet

Det er nok fordi jenter ofte blir oppdratt til å ignorere at det er en naturlig ting å gjøre tror jeg.Jeg er selv mann,men det er det inntrykket jeg har fått utifra det jeg har hørt og sett.Helt fra de er små får de beskjed av voksne om at promping er noe ekkelt,og det er noe "bare gutter driver med".For gutter derimot er det helt greit og bare morro stort sett,og de voksne har ikke noe større problem der.Dette er hvertfall min oppfatning.

Skrevet

Forresten så hadde det ideele vært om det ikke hadde vært noe som helst tabu rundt noe så naturlig som promping,eller for eksempel sex.Det er menneskene selv som har funnet på at det er flaut osv.I utgangspunktet er det egentlig ingenting som er flaut,det er bare den kollektive hjernen som tror det fordi samfunnet har funnet på regler som er motstridende med naturen.

Skrevet

Jeg blir flau av aa prompe,eller bare det aa snakke om promping og driting.Det er ikke bare det,jeg blir ogsaa flau hvis det er et samtaleemne i det hele tatt hvis jeg er tilstede.Jeg sier heller ikke ordet promp foran andre folk.Er set noen andre som kan kjenne seg igjen i dette?

Ser ut som mange jenter har det forholdet til tarmodør som du lister opp her. Det har mye med både reelle og innbilte "krav" til hvordan man skal oppføre seg som jente/kvinne å gjøre. (For mannfolk vil kjønnsrollemønsteret dra i stikk motsatt retning, slik at det for oss bare er ustyrtelig morsomt, selv når vi er godt voksne)

Fra naturens side er det ingenting spesielt med promp, og det er noe begge kjønn produserer i rikelige mengder, ofte om natten når man ikke får det med seg.

Skrevet

Jeg pleier ikke å ha så mange lange, dype samtaler om promping, så jeg har ikke helt satt meg inn i situasjonen. Men jeg tror ikke jeg syns det er flaut, nei.

Å prompe foran andre syns jeg er mindre greit.

• Liker 1
Skrevet

Trodde jeg var den eneste jeg!Har alltid helt siden jeg var liten syntes at alt som har med promping å gjøre er det flaueste som fins :rodme: .Det værste var da det var filmkveld hos en vennine en gang og jeg holdte på "å sprekke" av luft i magen fordi jeg hadde spist orientalsk gryte,så til slutt sa jeg bare at jeg måtte så innmari tisse.Så reiste jeg meg og skyndte meg mot døra og mens jeg halveis løp så kom det flere promper ut.Og det var gutter der,og alle hørte det.Det var det flaueste jeg har opplevd :rodme:

Skrevet

Ja veldig :hakeslepp:

Anonym poster: e5bd549f633eb69a5330fd139ffeada4

Skrevet

Det er bra at dere blir litt flau av det synes jeg. Jeg liker ikke at jenter promper.

Skrevet

Må jeg prompe, så promper jeg. Foran vennenne mine og kjæresten, og de gjør det samme. Ser ikke noe flaut i det, faktisk synes jeg promp er ganske morsomt. Prøver å begrense meg foran fremmede da.

Anonym poster: 609a8d7feb2309c98eaa3a929a3bde36

• Liker 1
Skrevet

Det er bra at dere blir litt flau av det synes jeg. Jeg liker ikke at jenter promper.

Vi damer promper ikke og bæsjer ikke. Unntaket er rosa bæsj med roseduft.

Skrevet

Vi damer promper ikke og bæsjer ikke. Unntaket er rosa bæsj med roseduft.

Jepp :) når vi promper er det bare enhjøringer som hopper over regnbuer som kommer ut. Og det dufter nydelig eplekake, og selvfølgelig med et hint av tyggis.

Skrevet

Jepp :) når vi promper er det bare enhjøringer som hopper over regnbuer som kommer ut. Og det dufter nydelig eplekake, og selvfølgelig med et hint av tyggis.

Det høres så ekkelt ut at jeg faktisk foretrekker en god gammaldags fis.

• Liker 2
Skrevet

Det høres så ekkelt ut at jeg faktisk foretrekker en god gammaldags fis.

Hahaha :gape:

Skrevet

Det er nok fordi jenter ofte blir oppdratt til å ignorere at det er en naturlig ting å gjøre tror jeg.Jeg er selv mann,men det er det inntrykket jeg har fått utifra det jeg har hørt og sett.Helt fra de er små får de beskjed av voksne om at promping er noe ekkelt,og det er noe "bare gutter driver med".For gutter derimot er det helt greit og bare morro stort sett,og de voksne har ikke noe større problem der.Dette er hvertfall min oppfatning.

Nåja,jeg er kvinne og har null problemer men promping selv om det ikke er noe jeg gjør sånn uten videre.Kan helt fint prate om det og andre kroppslige ting.Har nok blitt oppdratt med at det er en vanlig ting.

Mens samboer blir flau av å prate om sånt og setter vasken på når han skal på do.

Jeg tenker at man selvsagt skal ta hensyn til hverandre, men det å høre at samboeren slipper en fis mens h*n er på do må man kunne tåle etter å ha vært sammen en stund :)

Anonym poster: 42c09f96effa4b6d707f15c6b274f925

Skrevet (endret)

Nåja,jeg er kvinne og har null problemer men promping selv om det ikke er noe jeg gjør sånn uten videre.Kan helt fint prate om det og andre kroppslige ting.Har nok blitt oppdratt med at det er en vanlig ting.

Mens samboer blir flau av å prate om sånt og setter vasken på når han skal på do.

Jeg tenker at man selvsagt skal ta hensyn til hverandre, men det å høre at samboeren slipper en fis mens h*n er på do må man kunne tåle etter å ha vært sammen en stund :)

Anonym poster: 42c09f96effa4b6d707f15c6b274f925

Jeg slipper som regel alltid en fis på do. Lurer på om det rett og slett er vanligere for oss menn? Kan ha noe med konstruksjonen der nede å gjøre.

Eller kanskje vi bare er mer full i dritt.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Eller kanskje vi bare er mer full i dritt.

Ja, det tror jeg også.

:fnise:

Anonym poster: 5a7a3fab1ad526b5868e3c8f9dc9a0e2

Skrevet

Merker at jeg ikke er helt komfortabel med å lese tråden. Jeg liker heller ikke å snakke om bæsj og fjert, det er ekkelt. Det kan være så naturlig som det overhodet er mulig, men det endrer ikke det faktum at det er EKKELT.

Anonym poster: 5a7a3fab1ad526b5868e3c8f9dc9a0e2

Skrevet

Tja.Promp er vel helt naturlig å nyte av i sunde mengder :cowboy: ?Det må jo ut :fise:

Anonym poster: e5bd549f633eb69a5330fd139ffeada4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...