Sofia Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Når Monica fikk den permen ang adopsjon; Åh... nå fikk jeg en liten orgasme. Hun er ofte seriens beste synes jeg...
Mr. Brownstone Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Min favoritt er Joey.....men igår imponerte Ross også. Han var morsom. Monica har den kjedeligste rollen synes jeg. Men hun er jo en bra motvekt til Chandler. Så det funker allikevel. Veldig imponerende av en serie etter så sinnssykt mange år fortsatt er så morsom.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Hun blir litt for patetisk i mine øyne, men glimter til innimellom. Men en sak er sikkert og det er at ingen slår Joey
Arkana Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Ross og Chandler er mine favoritter, Joey er bare dum, Rachel er litt kjedelig hun er liksom ikke spesielt morsom, de to andre er helt grei, de har sine øyeblikk.
Ingeborg Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Ross og Phoebe har vært favorittene mine i mange år - sikkert fordi de er de to som er lengst unna "mainstream" (på hver sin måte).
Sofia Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2004 Ross og Phoebe har vært favorittene mine i mange år - sikkert fordi de er de to som er lengst unna "mainstream" (på hver sin måte). Er forsåvidt enig men igår synes jeg ikke Ross var så veldig morsom. De har vel egentlig hver sin tur til å "bære" en episode. Det går litt på rundgang hvem som er morsomst. Chandler var da ikke så aller verst i går han heller med avsløringer på rekke og rad...
Gjest Seleena Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Rachel er best av jentene. Er så lei av Monica og Pheope Eg syntest gutane er best på kvar sin måte. Eg ler lika mykje av dei... Eg såg ikkje friends i går. Eg sovna etter 5 min. Den skulle gått i reprise!
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 Synes Joey og Phoebe har sånne roller som gjør at de SKAL være morsomme. Altså dumme, vimsete, 'rare' osv.... Da har jeg mye mer sansen for Ross og Monica som er på en måte 'ufrivillig' morsomme. For eks når de blir invitert med på Dick Clarkes's funky, happy, merry bla bla bla New year bla bla bla.... Ååååå PRICELESS!
Gjest Frigg Skrevet 3. mars 2004 #9 Skrevet 3. mars 2004 Episoden i går var faktisk en av de bedre! Nå gleder jeg meg veldig til neste gang. Håper vi får se litt mer av Charlie i allefall!
pusla Skrevet 3. mars 2004 #11 Skrevet 3. mars 2004 Jeg ler av alle til sin tid jeg, men Phoebe er en favoritt da. Og episoden i går var en god en, synes jeg :-)
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2004 #13 Skrevet 3. mars 2004 Chandler er min favoritt også, selv om alle har sine øyeblikk.
Gjest Tex Skrevet 3. mars 2004 #14 Skrevet 3. mars 2004 Syns de alle gjør en knalljobb, og klarer ikke velge en favoritt.....
Gjest Myumi Skrevet 3. mars 2004 #15 Skrevet 3. mars 2004 For eks når de blir invitert med på Dick Clarkes's funky' date=' happy, merry bla bla bla New year bla bla bla.... Ååååå PRICELESS![/quote'] Dick Clark's New Years Rock'in Eve.
Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #18 Skrevet 4. mars 2004 Jeg synes Ross blir bare mer og mer morsom jeg da. Tidligere synes jeg han var skikkelig kjedelig, men nå er han bare så tragisk-morsom. For en skapning. Ellers er selvsagt Chandler også morsom!
Sofia Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skal prøve: Episoden starter akkurat der den forrige sluttet, med Ross som oppdager Joey og Rachel som kliner. Han blir stående å stirre blindt ut i rommet, og inviterer dem etterhvert hjem til seg på middag sammen med Charlie. Han sier at at så lenge de er lykkelige så er han også det. Men han er helt ute av seg selv og virker hysterisk. Middagen blir ikke helt vellykket. Ross heller innpå med Margaritas og blir temmelig dritings etterhvert. Charlie går hjem, men er ikke sur eller noe, Rachel går også hjem, og hun og Joey innser at dette kanskje ikke er noen god ide. Som den gode vennen Joey er, blir han over hos Ross for å "passe" på han. De prater dagen etterpå, og Ross sier at det er jo gått 6 år siden han og Rachel var sammen, så det er vel på tide å gå videre. Han sier at han synes det er rart å tenke på men vil gi det tid, og ønsker at Joey og Rachel skal være lykkelige. I mellomtiden sitter Monica og Chandler på kafeen og diskuterer adopsjon. Det virker vanskelig med masse forarbeid, Phoebe kommer inn, ser på brosjyerne de har om adopsjon, og sier til bildet på forsiden, Å., hvilket søtt barn, han kan dere vel ta!... (hehe) Iallefall så kjenner Phoebe et par som har adoptert, og sier at hun kan ordne slik at Chandler og Monica kan besøke dem. Det gjør de, og paret virker veldig hyggelige og lykkelige over adopsjonen. Hun moren har laget en perm med hele prosedyren over adopsjon, delt inn i farger og koder, alt meget sirlig flott laget, det er da Monica nesten får en liten orgasme...(hehe...igjen). Chandler skal på badet og treffer på adopitivsønnen deres, han er rundt 8-9 år, og sier at de er på besøk for å diskutere adopsjon og at de får hjelp av foreldrene hans siden de kan alt om det siden han er adoptert. WHAT!! I am adoptet!!...Ehhh. Han visste tydeligvis ikke dette, og det hele ender med at Chandler og Monica bare skynder seg ut av leiligheten deres, da foreldrene forsent advarer de mot at sønnen ikke vet han er adoptert. På kafeen har Phoebe besøk av sin bror med alle 3 ungene, som nå er 4-5-6 år. Han ser sliten ut og snakker litt rundt seg og spør tilslutt Phoebe om hun ikke kan ta en av ungene tilbake. Men han innser tilslutt at han ikke kan klare seg uten en eneste av dem, og de er jo søte når de sover da. Hun tilbyr seg å være barnevakt istedenfor. Da kommer Chandler og Monica tilbake, og Chandler plumper ut med at trillingene jo er født av Phoebe. Det er tydelig at de ikke vet det, og det blir litt oppstandelse. Han sier ting rett ut gjennom hele episoden på sin sedvante måte. Dersom noen andre som så episden føler at jeg har glemt noe nå. Kom med det!!..
Tusenfryd Skrevet 4. mars 2004 #20 Skrevet 4. mars 2004 Takk, Sofia - en venn i nøden... :kysse: jeg må ha glippet litt med øynene, for noe av dette virket kjent... lurer på om jeg så det med trillingene som var skikkelig drittunger på caféen... og så var det Kongen av Queens, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå