*Lene* Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Selv om vi har planlagt bryllupet i ett år nå, er det virkelig først nå det begynner på alvor! Dette er gøy! Nå er kjolen kommet, ferdig tilpasset, og kan hentes 1. april! Sko og strømpebånd er på vei til meg i posten nå, og det lille "under" gjenstår! Frisørtime er booket, prøvetime booket, sminkør booket, og tirsdag skal vi på møte med festarrangøren! Jeg har en tettskreven A4 side med spørsmål..hehe..Blir vel ett par møter til før alt er ferdig planlagt tenker jeg. Gleder meg til å ta ut menyer! Utdrikningslaget er sikkert ikke mange helgene unna heller...( :-? ) Blir sikkert knall, selv om jeg gruer meg litt! Jeg skal ha en del velværetimer til meg selv før bryllupet og tenker jeg, som hudpleie og fotpleie! Ååååå...gleder meg sinnsykt til denne STOOORE dagen! Måtte bare dele litt med dere her, om ting vedr. forberedelser! Hører gjerne fra andre som skal gifte seg rundt min dato, om hvor langt dere har kommet i planlegging etc!!!! Vel, lykke til alle sammen!
Jens Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Så gøy å høre!Er helt enig med deg!!!Vi gifter oss i april, og alt er ferdig ordnet!Nesten litt kjedelig. Det er ikke en ting som ikke er boks! Gleder meg veldig til bryllupsreisen nå!
Gjest Lompa Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Misunner dere nesten litt. Jeg har et hav av tid enda og det meste er på plass allerede. Så jeg synes september er lysår unna....
-ida- Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Jeg føler at jeg har så mye planlegt men lite konkret jeg, det er litt for lenge til. Synes du er heldig som kan ordne med de siste bekreftelsene osv. Ikke minst begynne å piffe deg opp til den store dagen.
*Lene* Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2004 Jeg føler at jeg har så mye planlegt men lite konkret jeg' date=' det er litt for lenge til. Synes du er heldig som kan ordne med de siste bekreftelsene osv. Ikke minst begynne å piffe deg opp til den store dagen.[/quote'] Kjenner følelsen din! Men tiden flyr forferdelig fort, så man får bare nyte denne tiden med små og store planer :-)
Monimos Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 For oss begynner det virkelig å nærme seg veldig..... Bare 3 uker igjen i morgen, og nå begynner jeg faktisk å bli litt skjelven... Det meste er i boks, men jeg tror siste uken blir temmelig hektisk. Vi skal ha møte med fotografen og presten siste uken, i tillegg til at jeg skal ha prøvetime hos frisør og time for div. skjønnhetsbehandlinger(negler, brunfarge og vipper/bryn). på toppen av det hele så har jeg en følelse av at utdrikkingslaget mitt blir siste helgen før bryllupet..... Pynting av festlokalet og div. dilling der må gjøres dagen før, og jeg er livredd for å glemme å kjøpe inn noe i den forbindelse. Jeg er i det hele tatt livredd for å ha glemt eller oversett noe viktig! Jeg har vært så rolig hele tiden, men nå begynner altså panikken å ta meg....
Scorpina Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 .....Jeg har vært så rolig hele tiden, men nå begynner altså panikken å ta meg.... Slapp av jente!!! Det VIL gå bra. Har ikke du skrevet en liste med alle "what to do"'ene?? Går du igjennom dem step-by-step så går det bra!! Å være brud er en påkjenning, å være STRESSA brud kan umulig være bra for helsen. Noen ting kan man være "herre" over...andre ting får man bare la flyte og håpe på det beste. OM ikke alt er perfekt?! SO what???? Viktigste er nå at du og din brudgom har en fin fest ilag med nære venner og familie - right
Gjest Tex Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Vi har heller ikke evigheter igjen lenger, frisør er bestilt, aromaterapi, neglstøping.... Dato for min kjæres utdrikingslag er bestemt (selvom han ikke vet det ennå) og stort sett absolutt alt annet er ok nå... mangler bare detaljer som konkrete koldtbordretter og fullstendig handleliste til baren, kirkeprogram og festprogram, og møte med presten.... Utover det er det ikke så mye faktisk.... Skal ha møte med de to andre brudene som skal gifte seg samme dag som oss nå på søndag, så da skal vi ta endelig stilling til pynting i kirken. Og da kan vi bare lene oss tilbake etterpå.... Føles deilig å ha full kontroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå