Gå til innhold

Rockering - deres resultater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg rockering, men som vanlig så er jeg skeptisk til alt som kommer i postkassa;P Hører og leser mye bra om den!

Men lurer på om dere nådde deres mål med den? Skjønner at det må kombineres med annen trening og et godt kosthold, men hadde selve rocke ringen noen god effekt på magemuskler og korsryggen?

Skrevet

Korsryggen vet jeg ikke helt, siden den i utgangspunktet er stivet av og møkkvond, men jeg har absolutt merket stor forskjell på magen! Har ganske flat mage i utgangspunktet, men etter ei god stund med rockeringen (noen perioder jeg ikke har brukt den) er magen strammere. Ser og at øverste del av magen er blitt litt mere definert. Jeg begynte med en rockering på 1.5kg, og gikk ganske raskt over til en på 2kg.

Trener andre ting i tillegg ca 4 ganger i uken, i hovedsak tredemølle, men også elipse. Bruker 20min med rockeringen etter mølle/elipse. Pga korsryggen så får jeg ikke gjort andre mageøvelser som f.eks situps.

Skrevet

Takk for svar! Ser nå at det er opprettet andre tråder for dette emnet :)

Jeg bestilte en på 1,5 kg, siden jeg ikke er trent i det hele tatt, men begynner nå å lure på om jeg heller skulle ha investert i en på 2 kg.

Så flink du er! Prøver å finne litt inspirasjon og motivasjon for å komme skikkelig i gang :)

Skrevet

Takk for svar! Ser nå at det er opprettet andre tråder for dette emnet :)

Jeg bestilte en på 1,5 kg, siden jeg ikke er trent i det hele tatt, men begynner nå å lure på om jeg heller skulle ha investert i en på 2 kg.

Så flink du er! Prøver å finne litt inspirasjon og motivasjon for å komme skikkelig i gang :)

Det er lurt å begynne med 1.5kg når du ikke har brukt rockering før:) Jeg solgte min, og la pengene i en på 2kg når den førsten ble for lett. Husk å begynne forsiktig, med ca 3min på hver side (viktig å rocke begge veiene, knølete i begynnelsen, men går seg fort til:)).

Jeg bruker å sette på musikk på full guffe, synes det er lettere å trene da. Ble endel blå og støl i begynnelsen, men ikke nå lenger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...