AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Jeg har en god del venner som jeg pleier å henge med. Når jeg henger med dem er det alltid på tomannshånd for jeg har ingen fast "jentegjeng" og vennene jeg har kjenner ikke hverandre og jeg føler ikke de har interesse av å bli kjent med hverandre heller.. Ser så mange som finner på ting sammen med "de faste" og jeg føler meg egentlig veldig sjalu og lei meg Jeg er veldig glad i vennene jeg har, men synes det er så kjipt at jeg ikke føler ordentlig tilhørlighet noen steder.. Skulle gitt mye for å ha en liten gjeng med f eks 4,5,6 jenter Føler meg veldig stusselig.. Det ser så koselig ut.. Flere som har det sånn? Er det rart å ikke ha en "fast gjeng"? Anonym poster: 786e4a488194a8a2e524dd3d501faef0
Rosadotten Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Jeg hadde det litt slik, men så begynte jeg å la "vennegjengene" treffe hverandre, og der ble de også gode venner, så nå er vi en stoooor, "fast" gjeng. Går jo iblant alene med noen av dem og sånn, men det er liksom bare i den kretsen, til tross for at jeg kjenner mange Hvis de ikke har interesse av å møtes, så kan du vel bare "tilfeldigvis" lage noen avtaler på samme sted til samme tid med de forskjellige vennene Men synes uansett at du skal tenke positivt og at du er heldig som har så mange venner Utrolig mange som nesten ikke kjenner noen, eller som er mye alene.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Jeg hadde det litt slik, men så begynte jeg å la "vennegjengene" treffe hverandre, og der ble de også gode venner, så nå er vi en stoooor, "fast" gjeng. Går jo iblant alene med noen av dem og sånn, men det er liksom bare i den kretsen, til tross for at jeg kjenner mange Hvis de ikke har interesse av å møtes, så kan du vel bare "tilfeldigvis" lage noen avtaler på samme sted til samme tid med de forskjellige vennene Men synes uansett at du skal tenke positivt og at du er heldig som har så mange venner Utrolig mange som nesten ikke kjenner noen, eller som er mye alene. Takk for fint svar Den ene bestevenninnen min har fått seg en liten jentegjeng nå, jeg synes de jentene virker superherlige og skulle gjerne vært med i den, men det virker ikke som hun har så lyst at jeg skal bli med i deg.. Har faktisk til tider prøvd å invitere meg selv når hun skulle møte dem på vors, men da har hun alltid laget en dum unnskylding så jeg har ikke fått vært med.. Vet at de jentene liker meg også, har blitt invitert i bursdager til tross for at jeg ikke kjenner dem noe særlig, men bestevenninnen min setter en stopper for det.. Får trøste meg med at jeg har mange gode venner, setter veldig pris på de, det skal sies Kanskje jeg får en fast gjeng etterhvert Er bare 20 tross alt! Anonym poster: 08a100c91ee7d5f3f6dbfd184e1486ce 1
Rosadotten Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Takk for fint svar Den ene bestevenninnen min har fått seg en liten jentegjeng nå, jeg synes de jentene virker superherlige og skulle gjerne vært med i den, men det virker ikke som hun har så lyst at jeg skal bli med i deg.. Har faktisk til tider prøvd å invitere meg selv når hun skulle møte dem på vors, men da har hun alltid laget en dum unnskylding så jeg har ikke fått vært med.. Vet at de jentene liker meg også, har blitt invitert i bursdager til tross for at jeg ikke kjenner dem noe særlig, men bestevenninnen min setter en stopper for det.. Får trøste meg med at jeg har mange gode venner, setter veldig pris på de, det skal sies Kanskje jeg får en fast gjeng etterhvert Er bare 20 tross alt! Anonym poster: 08a100c91ee7d5f3f6dbfd184e1486ce Hmm, så kjipt da :/ Kanskje hun føler at hun er populær og har høy status i den vennegjengen, og ettersom at veninnene hennes liker deg såpass godt, så ser hun kanskje på deg som litt truende for at hun skal havne litt i skyggen? Har du forsøkt å snakke ordentlig med henne om dette, og hvordan du føler det? Hun er jo tross alt besteveninnen din
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Hmm, så kjipt da :/ Kanskje hun føler at hun er populær og har høy status i den vennegjengen, og ettersom at veninnene hennes liker deg såpass godt, så ser hun kanskje på deg som litt truende for at hun skal havne litt i skyggen? Har du forsøkt å snakke ordentlig med henne om dette, og hvordan du føler det? Hun er jo tross alt besteveninnen din Ja, vi bor sammen, vi to og en til. Har tatt det opp med henne, men hun sier at jeg tar feil. Merker veldig godt at hun ekskluderer meg til de grader når det kommer til disse jentene, f eks inviterer hun vår andre roomie på vors med gjengen hennes, men ikke meg.. Liker dem veldig godt og kunne tenkt meg å blitt en del av gjengen jeg også, men det går jo ikke når bestevenninnen min ikke lar meg.. Får prøve å holde positiviteten oppe og fokusere på de andre vennene jeg har og kanskje jeg også blir en del av en jentegjeng en dag Anonym poster: 08a100c91ee7d5f3f6dbfd184e1486ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Huff, dette minner meg om den plassen jeg bor på nå Er så og si ingen som vil inkludere meg på noe, eller vil omgås med meg.. Ble kjent med noen år eldre jente via utplasseringen min, som vissnok skal bo i samme strøk som meg. Hun syntes bare godt om meg, men da jeg tipset om facebook; svarte hun bare at hun ikke brukte det så ofte. Men jeg kunne faktisk se at hun var aktiv på facebook, via kommentarer hun ga til en felles bekjent av oss. Fy fader! Lurer på hva hun egentlig er redd for :/ ikke var jeg pågående heller. Anonym poster: 1088a6586b84f30976462a0382e5321e
Rosadotten Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Merkelige greier O__o Vel, det er bra at du tenker positivt Du kan jo prøve å lage din egen lille jentegjeng med noen av de andre veninnene du har? Og kanskje ikke med hun som ikke vil invitere deg med på ting Jeg er sikker på at du er en flott person, men kanskje litt uheldig med strøket du bor i? Jeg bor i en sånn liten drittby som alle kaller for "ryktebyen"; fordi alle snakker drit om hverandre, og det er sjeldent at folk ønsker å bli kjent med deg Synes det er dårlig gjort, jeg >__<
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Det høres ikke ut som en bestevenninne. Jeg har ingen gjeng og har aldri hatt det - bortsett fra på ungdomsskolen da vi alle gikk i samme klasse. Men jeg har mange venner jeg treffer en og en, av og til to og to, og stortrives med det. Jeg har aldri vært noe gruppemenneske. Jeg synes det er unødvendig å søke etter noe man ikke har, når man ikke engang vet om man liker det. Du har ingen naturlig gjeng, og sånn er det. Ikke press frem noe unaturlig. Fokuser heller på pleie vennskapet med folk du bryr deg om. Anonym poster: 397cb5ab9353ef3fbf04f11d36a877fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå