Gå til innhold

Ang. blogg - hvilken type skal jeg lage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en idé som jeg VET vil slå an blant min aldersgruppe. Greien er den at den må være anonym, da bloggen skal være litt skuespill og mer ekstrem(ikke på en krenkende, negativ måte) enn hva jeg kan stå for. Målet mitt er å få mange lesere og tjene penger. :fnise: Så, om jeg velger å ha en anonym blogg - da kan jeg vel ikke tjene penger, fordi jeg ikke ønsker å gi ut navnet mitt til de eventuelle sponsorene eller lignende?

Mitt andre alternativ er å ha en blogg som ikke er provoserende i det hele tatt, men som reflekterer mitt liv, da mitt overfladiske liv, i en mye større grad, men også anonymt. Dog vil ikke det være en blogg å være flau over. Jeg har bare ikke lyst til å brette ut meg som person for omverdenen, dette er heller ikke positivt for senere jobber. Likevel elsker jeg å skrive, og kunne ikke tenke meg noe morsommere enn å ha lesere som leser hva jeg skriver.

Den første bloggen ville definitivt ha fått flere lesere enn den siste, men samtidig, hvordan blir det da med inntjening av penger, mtp anonymitet?

Og neida, det er ingen garantier for at det blir SÅ bra, men jeg har faktisk ganske god selvtillit når det kommer til dette. Har et par kjente bloggere som venninner, og de ville lenke meg bl.a. :fnise: Så da er det bare opp til leserne å bedømme om de liker det de leser eller ikke.

Anonym poster: 43b84c073c7fbff3e62b56e2c7b581d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på sponsorer osv vil det vel ikke være noe krise om de vet navnet ditt? De er jo seriøse (de fleste i alle fall) så om de får vite navnet ditt vil jo ikke bloggleserne dine få vite det? De store sexbloggene er anonyme på bloggen, men tjener uansett penger via annonsører.

Skrevet

Hvist du allerede på begynnerstadiet må ha råd om hvordan du skal skrive så tror jeg nok ikke suksessen er garantert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...