Gå til innhold

Kan han være interessert i meg, selv om han hooka opp med en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er litt småfull, så skriver som anonym, siden det er en viss mulighet for at jeg skriver noe dumt.

Jeg har vært interessert i en mann. Han har nemlig virka veldig interessert i meg. Spurt meg om nummer, om facebook osv. Sagt at han ikke fant meg på facebook. Jeg har ikke facebook og mobilen virka ikke for tida. Han ser meg alltid dypt inn i øynene og gjør alle andre tegn som tilsier at han er interessert.

Vi var på en stor hjemmefest forrige helg. Det var gøy. Men jeg tør ikke ta så veldig kontakt. Kan stiller seg ofte opp ved siden av meg, snakker, løft på meg, hehe, osv, alt tilsa (ifølge min erfaring) at han var interessert. Men den kvelden så så jeg at han plutselig klina med en annen jente og at de dro sammen hjem...

Vi har ikke hatt noe på gang, men ble lei meg. Tror dere det er mulighet for at han fremdeles (om noengang) han kan være interessert? Hvordan ta kontakt? Opprette facebook-konto? Eller er det for sent? Det må presiseres at jeg ikke ble mer interessert i han når han viste interesse for en annen jente.

Hun var ikke spesielt pen og kanskje 5-10 år eldre enn ham og han var veldig full. Har det noe å si? Prøver bare å gi unnskyldninger. Håper dere beklager meg, er bare litt deppa...

Håper på svar :)

Hilsen jente 24

Anonym poster: c306bc4c978209eee557493a4e2d0425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en feit katt i mine yngre dager. Den er dævv nå. Blei påkjørt av ei traktor.

Anonym poster: 917190b90f6fa06bf275a0166fe24b76

• Liker 5
Skrevet

Nei.

Anonym poster: 012f1caf7cb128b92d0783f0abbcffdc

Skrevet

eg mener ja. Kan en ikke være innteressert i mer enn en person av gangen. Jeg har flere menn jeg har ett litt godt øye til, er ikke forelsket i noen av dem. Men er innteressert

• Liker 2
Skrevet

Hvis han hadde vært veldig interessert i deg så hadde han vel hooka opp med deg, fremfor henne?

Anonym poster: 79d5102a4d0986fe36815a9387f2c3d9

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Har ikke facebook og mobilen virker ikke. Hvis ei jente sier noe slikt til meg så tenker jeg "OOOOOKAAAAY sorry at jeg snakka med deg , ha et fint liv".

• Liker 4
Skrevet

Ja, selvsagt kan han være interessert i deg :) I og med at han var svært full og gikk hjem med en "gammel", mindre pen kvinne, så tror jeg han kan ha et godt øye til deg selv om han hooka opp med henne. Bare ta kontakt nå, slik at han vet at du er interessert! GOOD LUCK, DARLING <3

Anonym poster: 9049559d47a13d0139d95e94928d8b7b

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Hvis han hadde vært veldig interessert i deg så hadde han vel hooka opp med deg, fremfor henne?

Anonym poster: 79d5102a4d0986fe36815a9387f2c3d9

Hvorfor det? Som singel mann tar man de sjansene som byr seg. Snooze you lose. Men han kan selvsagt være interessert i deg for det. Men han tror sannsynligvis du ikke er interessert siden du serverte noe som høres ut som de mest klisjeaktige avvisninger som finnes.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Skrevet

Ja, som noen sier her, tror at jeg har virka veldig avvisende. Har jo vært sjernert. Så i starten tok han mye kontakt. Men de siste gangene har han nesten bare stått og sett på meg og liksom "tilfeldigvis" stått i nrheten av meg, isteden for å ta så mye kontakt... Men hvordan kan jeg løse opp i dette?

Er det sannsynlig at det kan bli noe mer med ham og dama som dro ham hjem? Eller er ONS bare ONS? Jeg har aldri hatt det selv, så vet jo ikke helt hva slags forhold folk har til det.

Skrevet

Det kan godt hende han fortsatt er interessert i deg. Husker det var mye sånn fram og tilbake mellom eksen og meg i begynnelsen (fordi jeg ikke ville ha et forhold..), og han benyttet seg av flere anledninger til å rote med andre - men prioriterte meg først når jeg ville noe... absolutt ikke den beste måten å starte et forhold på, har jeg innsett, men det var nå sånn det ble. Hva slags forhold han har eller kan få til hun han har hatt ons med vet bare han; det finnes ingen fasit. Du må nok rett og slett vise interesse og prate med ham dersom du vil finne ut av dette :)

Anonym poster: 9383df9a61a324b81a488e1a87924735

Skrevet

Hadde en feit katt i mine yngre dager. Den er dævv nå. Blei påkjørt av ei traktor.

Anonym poster: 917190b90f6fa06bf275a0166fe24b76

Dakar.

• Liker 1
Skrevet

Hei! Det er mulig han kan virke interressert ,men det er neppe på den måten du ønsker.Hvis du ser ham som en potensiell kjæreste vil du vel ikke at han skal hoppe på det første som er villig til å bli med ham hjem? Dessuten sier du at han var skikkelig full , og det er vel ikke spesielt sexy? Hvis du er 24 år, er det kanskje bedre for deg å finne noen som er litt mer moden? håper det ordner seg :)

Skrevet

Så kjipt. Synes du fortjener en bedre fyr enn han der. En type som hopper til køys med hvasomhelst så snart han har drukket litt?

Hadde han vært for deg, så ville han brukt mer tid på DEG når han først hadde muligheten.

Jeg tror ikke han er rett for deg.

Gjest Lincoln
Skrevet

Så kjipt. Synes du fortjener en bedre fyr enn han der. En type som hopper til køys med hvasomhelst så snart han har drukket litt?

Hadde han vært for deg, så ville han brukt mer tid på DEG når han først hadde muligheten.

Jeg tror ikke han er rett for deg.

Pliz. Han spurte jo etter både facebook og mobil. Og fikk noe som høres ut som latterlige avvisninger tilbake. Da går man videre.

• Liker 4
Skrevet

Hadde jeg spurt ei dame jeg var interessert i om FB eller mobilnummer, men fått til svar at hun ikke hadde FB og mobilen ikke virket for tiden, da hadde jeg tatt det som en avvisning. En avvisning av samme kaliber som "tusen takk for interessen, men jeg må dessverre være hjemme og vaske håret".

Ikke rart han gir litt faen, blir drita, og ender opp med ei eller annen tilfeldig dame som kanskje viste et snev av interesse. Ikke vær så snar med å døm ham for det, de fleste av oss har nok gjort noe dumt i fylla en gang eller femti, og de av dere som aldri har gjort noe dumt i fylla er uansett bare noen kjipe og snerpete tørrpinner uten relevant erfaring.

Om hun er 5-10 år eldre og mindre pen, så er det mest sannsynlig er det bare et ONS totalt uten betydning. Var han interessert i deg i forrige helg, så er det slett ikke umulig at han fortsatt er det i dag.

Alt håp er nok ikke ute for deg, men da må du ta bittelitt ansvar for din egen situasjon om du vil ha ham. Uansett hvor riktig det er at du ikke har FB og mobilen din er dau, det høres fortsatt veldig tvilsomt ut, og det er i grunn alt du har gitt ham å forholde seg til. Neste gang dere møtes, så kan du jo gi ham epostadressen din og si at du har lyst på en mail fra ham.

Men om du ikke gir ham noen form for oppmuntring, så skal du ikke bli overrasket om han går videre.

Lykke til!

• Liker 5
Skrevet

Takk for fine svar. Spesielt Cpl Nobby Nobbs. Jeg skal prøve å ta iniativ. Det var altså denne helga da han ble full og gikk hjem sammen hun dama. Sett han to ganger siden det. Ser han sannsynligvis på mandag. Er det for tidlig å ta kontakt da? Tenkte at jeg kunne jo spørre om han vil være med å ta en kaffe? Eller er det teit? Eller bare gi ham e-postadresse? Hvordan skal man innlede det da? Ta en samtale og så si at jeg kunne tenke meg kontakt? Eller?

Skrevet

Forrige var meg, TS, forresten.

Jeg må også spesisere at jeg synes det vel er ok det med at han hadde ONS. Skulle jo ønske han var litt mer "kresen" og ikke ble så full, men ikke så farlig. Vi er jo bare mennesker ;)

Tror ikke det er en grunn til at jeg skal droppe ham.

Skrevet

Pliz. Han spurte jo etter både facebook og mobil. Og fikk noe som høres ut som latterlige avvisninger tilbake. Da går man videre.

Åja, var det sånn? Leste visst ikke så nøye. Ja, enig i det. Han regnet vel med det ikke var noe håp. Dumt å spille kostbar eller hva som er greien i denne saken.

Skrevet

Takk for fine svar. Spesielt Cpl Nobby Nobbs. Jeg skal prøve å ta iniativ. Det var altså denne helga da han ble full og gikk hjem sammen hun dama. Sett han to ganger siden det. Ser han sannsynligvis på mandag. Er det for tidlig å ta kontakt da? Tenkte at jeg kunne jo spørre om han vil være med å ta en kaffe? Eller er det teit? Eller bare gi ham e-postadresse? Hvordan skal man innlede det da? Ta en samtale og så si at jeg kunne tenke meg kontakt? Eller?

Med litt kjapp hoderegning har jeg kommet frem til at neste gang du møter ham blir det tredje gangen du møter ham siden han ble full og rar. Burde vel være lov å spørre ham om å bli med på en kaffe da. ;)

Om det går i boks, og praten går fint over kaffekoppen, så kan du jo bare nevne noe lignende som at du syntes at dette burde dere gjøre igjen, og om han har lyst til å ta kontakt (Det har han, mannen har jo tross alt tidligere bedt om FB og mobilnummer), noe du ville satt pris på, så er eposten din [email protected], eller hva nå enn du har som epostadresse.

Dette får du til!

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo bare spekulasjoner, men kan jo til og med hende han har blitt litt sur på deg, siden du ikke ga noe respons, og dermed tenkte at første og beste neste jente som var interessert var ok?

Jeg har ikke hatt oppført meg helt som ham. Men var på et tidspunkt jeg ble veldig skuffa når en gutt jeg var interessert i (på vgs vel og merke) og som jeg hadde fått er godt forhold til, plutselig ble veldig lukket og kald. En fest (er vel ofte der det hender) med ham, hvor han ikke viste noen interesse, ble jeg såra og endte opp med å kline med en fyr jeg ikke var så veldig interessert i, som en slags måte å si til meg selv at jeg er fin og kan ha det gøy jeg også. Vet jo ikke om dette er tilfellet med ham, men var hvertfall denne personlige hendelsen jeg tenke på når jeg leste innlegget ditt.

Må forresten sies at han ble sur etterpå, han var visst bare lukket fordi han hadde blitt forelska i meg, endte med at vi ble sammen. Jaja :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...