Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det flaueste av det flaueste har skjedd i dag!! Vet ikke om jeg skal eller gråte, dog jeg har gjort begge deler i dag ..

Jeg var på jobbintervju, sånn gruppeintervju der vi var fire potensielle kandidater som ble intervjuet av to ledere.

Jeg hadde hatt vondt i magen en del hele denne dagen, mye luft. Dette har jeg ofte og har kontroll ..

Etter en og en halv time (!) med intervju, satt jeg nærmest å gynga på stolen fordi jeg måtte SÅ prompe! De spurte om jeg var nervøs siden jeg var urolig (dette er en stilling hvor det er mye sosial kontakt og man bør være veldig utadvent). De begynte å se på meg mer og mer alle sammen. Seriøst det var helt jævlig å den fjerten ville ut! Og jeg kunne ikke slippe unna med en lydløs en....

Til slutt spør han ene om vi har noen siste ord før møtet avsluttes. Med glede for at det snart er ferdig, lener jeg meg litt bakover..... Der forløser alt seg ..

En KJEMPEPROMP regelrett blåser ut og det braser ut i latter av alle, inkl. meg. Sjefen sier "det var en avslutningstale med fyr i" det var så sykt surrealistisk!!

Det sykeste er at der begynner å stinke også relativt fort, og hu ved siden av meg gapskratter og sier "fy faen for en stank"!

Det går fra et alvorlig intervju til noe helt abnormalt etter en fjert!

Du slutta å gynge nå ja, sa han ene sjefen.

Haha, faen sa jeg! Seriøst, dette var helt sykt å

Oppleve, fra noe så anspent til totalt tragikomisk!

Her kommer det sykeste ...

De ringte tre timer etterpå og tilbydde meg jobben!

Blir gøy å møte opp der igjen!

De forsikret meg om at ingen andre i miljøet får vite om det osv.

Jeg vurderer nesten å takke nei alikevel, men jeg prøver å si til meg selv at det var jævlig uheldig, men sånn skjer !!

Uff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, de synes vel at du tok det bra da når du lo du også. Sånt kan faktisk være avgjørende :gjeiper: Tro det eller ei!

• Liker 24
Skrevet

Hei.

Ha-ha! Fantastisk avslutning på et ellers meget seriøst intervju! :fnise:

Gratulerer med ny jobb da! :laugh:

• Liker 10
Skrevet

Fantastisk! Ler så jeg griner her jeg sitter! :laugh:

Akkurat nå er det kanskje flaut, men med tiden blir det bare en hysterisk morsom historie du kan fortelle videre. Alle slipper en fjert i ny og ne, og de som ansatte deg er intet unntak. Man prøver selvsagt å være høflig, men en bestemt fis lar seg bare ikke stoppe. Ikke ta det så tungt.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Du viste deg som et menneske med ydmykhet, humor og selvironi, winning!

Endret av Captcha
  • Liker 12
Skrevet

Fett at de tilbydde deg jobben :D

Anonym poster: 6932d5cbd983ba49b4616c23ca1de539

• Liker 4
Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Hahaha! :D

"Intervjumøtet er hevet, noen som har noe å tilføye?" :)

TS: "Ja, jeg har" ;) "PrOOOmp!!!"

I ekte Family Guy stil!

Endret av Starlit
  • Liker 17
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Hahahaha, fantastisk!

Alle fiser jo, så tviler på at de kommer til å tenke stort over det, regner med at de har kjent følelsen sev en gang. Du tok det jo veldig bra, så ville ikke dvelt ved det, jeg =)

Skrevet

Å herre.... Jeg tror jeg dør! Kommer aldri til å klare å holde meg alvorlig på et jobbintervju igjen.

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Om alle var like kvalifisert. Så hadde jeg valgt hun som satt å holdt inne en fis, for hun er ekstra kvalifisert. Tror du bare skal takke den prompen!

• Liker 17
Skrevet

Hahaha

Anonym poster: 351ad5092d2d4e1c5774d0e86c0e4f80

Skrevet

Herreligget folkens,dette tar kaken! :skratte:

Takk for den fine historien ts, lykke til på jobben!

Skrevet

hahah jeg ler. synes du virker som en kul person med integritet. ikke stress med den prompen, egentlig fikk den bare fram noen gode sider i deg, eller?

Gjest anonym2233
Skrevet

Gratulerer med ny jobb! ;D

Tenk heller at den "uskyldige" kjempeprompen fikset deg en jobb! :blomst:

Skrevet

Det flaueste av det flaueste har skjedd i dag!! Vet ikke om jeg skal eller gråte, dog jeg har gjort begge deler i dag ..

Jeg var på jobbintervju, sånn gruppeintervju der vi var fire potensielle kandidater som ble intervjuet av to ledere.

Jeg hadde hatt vondt i magen en del hele denne dagen, mye luft. Dette har jeg ofte og har kontroll ..

Etter en og en halv time (!) med intervju, satt jeg nærmest å gynga på stolen fordi jeg måtte SÅ prompe! De spurte om jeg var nervøs siden jeg var urolig (dette er en stilling hvor det er mye sosial kontakt og man bør være veldig utadvent). De begynte å se på meg mer og mer alle sammen. Seriøst det var helt jævlig å den fjerten ville ut! Og jeg kunne ikke slippe unna med en lydløs en....

Til slutt spør han ene om vi har noen siste ord før møtet avsluttes. Med glede for at det snart er ferdig, lener jeg meg litt bakover..... Der forløser alt seg ..

En KJEMPEPROMP regelrett blåser ut og det braser ut i latter av alle, inkl. meg. Sjefen sier "det var en avslutningstale med fyr i" det var så sykt surrealistisk!!

Det sykeste er at der begynner å stinke også relativt fort, og hu ved siden av meg gapskratter og sier "fy faen for en stank"!

Det går fra et alvorlig intervju til noe helt abnormalt etter en fjert!

Du slutta å gynge nå ja, sa han ene sjefen.

Haha, faen sa jeg! Seriøst, dette var helt sykt å

Oppleve, fra noe så anspent til totalt tragikomisk!

Her kommer det sykeste ...

De ringte tre timer etterpå og tilbydde meg jobben!

Blir gøy å møte opp der igjen!

De forsikret meg om at ingen andre i miljøet får vite om det osv.

Jeg vurderer nesten å takke nei alikevel, men jeg prøver å si til meg selv at det var jævlig uheldig, men sånn skjer !!

Uff!

Så utrolig bra!!!

• Liker 1
Skrevet

hahahaha herlig!:D gratulere med en jobb da! har også tabba meg nåkka sinnsykt engang..var på fest med en guttegjeng på 5 stk (var den eneste jenta), måtte på doen å shite, sheit en svær jævel, og så klart funkket ikke dassn, så jeg kravde driten ut av dassen med hender og pakka den inni dopapir og heiv den ut gjennom vinduet å vaska hendern såklart. når jeg kom ut av doen møtte jeg husvertenpå gangen i en meget alvorlig tryne, han sa at en av guttan gjennom stuevinduet hadde sett meg hive noe ut gjennom vinduet og lurte på hva var det jeg hadde stjelt. Prøvde såklart å bort forklare å endre samtaleemne..begynte å få flere spm så hadde ikke annet å ty til enn flørting, men det lot han ikke stoppe. han tvang meg ut å begynte å krave i snøen, fant den og tok den opp og spurte hva det var, så jeg måtte bare gi meg å fortelle sannheten...såklart trudde han ikke på meg og åpnet papiret å fikk shit på fingrene. Noe av det pinligste jeg har opplevd!!! ordentlig dum og dummere....og verste av alt så ville han komme å besøke meg etter det der...FOR en fyr.

Skrevet

LoL! Skjelden jeg skriver det og det faktisk er sant!

Grættis med ny jobb læl!

Skrevet

Herremildejesus.

Første gang siden krigen jeg

gapskratter!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...