AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Til dere som inngikk et forhold tidlig i ungdomsårene, har dere noen gang ønsket at dere kunne fått rase fra dere før dere ble sammen? Altså, da snakker jeg om at dere ble sammen når dere var unge, og har vært sammen i flere år(og er sammen enda). Med å "rase" i fra seg, så mener jeg å sjekke ut andre damer/menn. Jeg er litt redd for at kjæresten min tenker sånn. Vi ble sammen tidlig, og har vært sammen en god stund. Jeg var ikke hans første, men alikevell. Jeg ser for meg at han er den rette. Har dere noen gang tenkt noe sånt? Og isåfall, hva har dere gjort for å stoppe tankegangen? Anonym poster: 42b85056df57bbd47d4f8ab40dfb551f
Fanteria Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Ja, vi ble sammen rett etter vi kunne gå lovlig ut på byen. Han har mer historie enn meg, så tanken på å "jevne ut" har vært der flere ganger. Men når jeg har vært ute på byen og sett når venninner har sjekket opp og blitt sjekket opp så føles det så... kleint? Med tanke på at vi ble sammen da vi endret oss mest, så har vi opplevd en god del bumper på veien til der vi er i dag. Såklart har jeg møtt på fristelser. Men når dette har skjedd så har jeg hele tiden hatt en gnagende følelse. Det har bare ikke vært verdt det. I dag har vi det mye bedre enn noen gang. Tenk om jeg hadde mistet dette med å gjøre noe så verdiløst som å rote med en random fyr? Jeg hadde mistet det kjæreste jeg har.
Anna Svingtrapp Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Jeg har tenkt på det. Litt som at jeg har lyst til å prøve noe annet for å bli sikker på at det jeg har er bra. Men jeg vet at det ikke er verdt det, jeg elsker han som har vært kjæresten min i over sju år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå