AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Veldig usikker på hvor jeg skal postet dette,men siden jeg er singel og interessert i menn lurer jeg egentlig litt på hva folk syns om måten jeg går på. jeg er litt under gjennomsnittlig lav,men går i hæler. Jeg er ganske tynn,men har både hofter og pupper,siden resten av kroppen min er liten og tynn,så ser det "normalt" ut vil jeg tro. Uansett,så har jeg sett på hvordan kvinner går,og de fleste beveger litt på hoftene. Jeg derimot, tar det helt ut. hvis jeg ser speil fra lang avstand så ser jeg hvor forferdelig mye jeg beveger på hoftene/rumpa. Syns det ser dumt ut og er veldig flaut! Har fått høre at det både er fint og stygt, har fått høre at det får rumpa min til å se bra ut og har fått høre at det får meg til å se overlegen ut.. Har dere noen gang sett noen og tenkt at de beveger hoftene for mye når de går? hvordan går du? tips til å gå mer "normalt"? Dette er egentlig ikke noe jeg har kontroll over,har gått sånn her siden puberteten.. Anonym poster: a9bf75a71bd64343025751042ae50baf
Gjest Summers Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Aldri reagert negativt på kvinner som går med hoftene, litt mer skeptisk til at broren min gjør det. 11
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Aldri reagert negativt på kvinner som går med hoftene, litt mer skeptisk til at broren min gjør det. haha! du har nok ikke sett meg enda... Jeg ser på youtube om hvordan man skal gå riktig,og de fleste videoene viser at man skal gå "som om det er en usynlig linje fremfor deg som du må gå på " hadde jeg tatt beina så drastisk frem, så hadde hoffene mine tatt helt av! Anonym poster: a9bf75a71bd64343025751042ae50baf
Gjest Erm Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 haha! du har nok ikke sett meg enda... Jeg ser på youtube om hvordan man skal gå riktig,og de fleste videoene viser at man skal gå "som om det er en usynlig linje fremfor deg som du må gå på " hadde jeg tatt beina så drastisk frem, så hadde hoffene mine tatt helt av! Anonym poster: a9bf75a71bd64343025751042ae50baf Herregud, må folk ha oppskrift på hvordan de skal gå også, nå! 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Herregud, må folk ha oppskrift på hvordan de skal gå også, nå! Faktisk er ikke alle like heldige med kroppsholdningen og for alle faller det ikke naturlig. Jeg har vært veldig sjenert og gått hele livet med hode og ryggen bøyd, med raske skritt og kropp presset helt sammen for å gjøre meg minst mulig, så ja,det finnes nok bedre måter å gå på. Nå har jeg lært meg å heve blikket, stå rett i ryggen,men når jeg går,så syns jeg fremdeles det ser rart ut. jeg føler alle sin øyner limt fast på kroppen min og føler at jeg ser latterlig ut, derfor lurte jeg på hvordan andre går og hva som er normalt. Ja,det er noe som heter rett holdning og rett måte å gå i hæler og til vanlig. var kommentaren din virkelig nødvendig? Anonym poster: a9bf75a71bd64343025751042ae50baf 2
Gjest KateW Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 (endret) Tenk deg at du har fem stjerner på kroppen og disse skal alltid syns. Panne, hake, en på hvert bryst samt en på hater det ordet, men "Skambenet". Disse skal alltid syns når du går. Videre tenker du at halebenet skal peke nedover, ikke utover, da får du ikke en usunn svai i ryggen, og vil få en god holdning og pen gange. Og for guds skyld, går du med hæler, gå TÅ HÆL, ikke hæl tå. Sistnevnte er typisk for norkse kvinner, og fører til den derre elefantklampringen man hører i alle norske bygg med steingulv. Endret 9. november 2012 av KateW 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Og for guds skyld, går du med hæler, gå TÅ HÆL, ikke hæl tå. Sistnevnte er typisk for norkse kvinner, og fører til den derre elefantklampringen man hører i alle norske bygg med steingulv. Hæ, tærne først, så hælen..? Må man ikke bøye knærne kraftig fremover da? Sånn pink panther-gange? Anonym poster: 32559f4291ee3c9d2778122b1829ff50
Gjest KateW Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Her ser du Marilyn Monroe gå, hun kunne gå! Der ser du også noe mer hva jeg mener i forhold til Tå-Hæl. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Nei, altså, om du får sko på hoftene, er det ditt valg. Jeg for min del går med beina.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 Takk KateW, deilig å slippe sarkastiske,meningsløse og negative svar som skal liksom være "morsomme" da Anonym poster: a9bf75a71bd64343025751042ae50baf
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 Har i grunn aldri tenkt over hvordan folk går, men nå tenker jeg at jeg ville nok synes at det ville vært godteri for øynene å se på deg gå.
Gjest KateW Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Dette har jeg faktisk litt erfaring med, og vet hva jeg snakker om. Jeg har også schwung i hoftene når jeg går, i følge min niese gynger jeg så fint når jeg går. Men jeg har allikevel god holdning og god gange. (om du forstår)
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 Dette har jeg faktisk litt erfaring med, og vet hva jeg snakker om. Jeg har også schwung i hoftene når jeg går, i følge min niese gynger jeg så fint når jeg går. Men jeg har allikevel god holdning og god gange. (om du forstår) Haha, jeg går også sånn og får kun høre jeg ser ut som en and med en pinne i rumpa og at jeg gynger som en båt. Høres ut som om niesa di er snillere enn folkene her jeg bor
Gjest KateW Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Hun var fire da hun sa det, og jeg er den eneste i familien med rund rumpe og gynging. Hun syns tydeligvis det var fint. Og det tar jeg jo selvsagt til meg. Mye gøyere å ta til meg gode komplimenter fra fire-åringer, enn dårlige komplimenter fra voksne:) 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 Hun var fire da hun sa det, og jeg er den eneste i familien med rund rumpe og gynging. Hun syns tydeligvis det var fint. Og det tar jeg jo selvsagt til meg. Mye gøyere å ta til meg gode komplimenter fra fire-åringer, enn dårlige komplimenter fra voksne:) jeg tror mere på niesen din, bygdefolkene her jeg bor er rare. Bare jeg har på hverdagskjole så spør de om jeg skal på fest, og bruker jeg høye hæler så ser de på meg som om jeg hadde åtte armer og en snabel. Kommer man derimot på butikken i sokkelesten og joggedress med hull i skrittet, så sier de ikke et ord og er trivelige som vanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Her ser du Marilyn Monroe gå, hun kunne gå! Der ser du også noe mer hva jeg mener i forhold til Tå-Hæl. Synes ikke hun gikk så fint, jeg. Ser ut som hun har fått stappet noe i rumpa, siden hun går litt sånn "forrover". Nei, la folk gå sånn de vil. Så lenge de ikke går "innover" med tærne mot hverandre(horisontalt), er det ikke så farlig. Anonym poster: e5b96917da8bba44672031545fa6266e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå