Gå til innhold

Ung, Gravid og frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Anonyym
Skrevet

Hei! jeg er ei jente på 20 år. For noen uker siden fant jeg ut at jeg var gravid. Jeg regnet med at jeg var innenfor abortgrensen og dro til sykehuset for å få gjennomført en abort. Det jeg da fikk vite var at jeg var 21 uker på vei og at en abort ville være vanskelig å gjennomføre. Jeg søkte i en nemd om å få ta abort, men fikk nei.

Jeg har akkurat startet på et femårig studie og føler meg ikke klar til å få et barn nå. Barnefaren var kun en one night stand og en person som jeg ikke har noe kontakt med.

Jeg var ganske forsiktig, jeg brukte både p-piller og angrepille da samleiet skjedde, men har av en eller annen grunn greid å bli gravid. Jeg har gått litt opp og ned i vekt og har stresset mye med skolen, noe jeg tenkte kunne være en grunn til at mensen hadde uteblitt.

Jeg står nå ovenfor valget om å enten adoptere barnet vekk eller beholde det. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, og jeg greier ikke å finne ut hva som er det beste for meg.

Er det noen andre her inne som har lignende erfaringer eller råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener bestemt Silfelilf svarte netopp på et lignende tema. ;)

Skrevet

Tråden ble slettet da den hører inn under et gjestestengt rom. Dette er en praksis vi må følge og i dette tilfelle beklager jeg. I stede stenger jeg og oppfordrer Ts til å registrere seg som bruker og poste på ny i rommet for graviditet og spedbarn.

Mvh Sulosi, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...