håpløs Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Hei Har en del utfordringer i livet som dere andre sikkert ser på som en håpløs problemstilling. Håper det er noen som kan hjelpe meg med å komme med noen innlegg her inne. For å være ærlig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det har seg slik at jeg ble sammen med min nåværende samboer da jeg var 17 år. Har ikke hatt et forhold,kjæreste eller sånn one-night stand verken før min samboer eller under forholdet til nå. Det vil si at jeg kun har hatt 1 dame i mine 34 leveår. Ser damer meg som evneveik hvis jeg søker etter ny partner etter eventuelt brudd med min samboer? ( om det skulle skje ) Har heller ikke opplevd så mye i senga,som andre har gjort. Har lyst til å teste det ut og utforske litt. Men det som er saken er at jeg er blitt vanvittig nysgjerrig på andre damer,hvordan de ville ha reagert på meg. Jeg lurer på om de synes jeg eventuelt er kjekk nok eller bra nok i deres øyne. Og om det jeg har imellom beina er stor nok eller bra nok. Tidligere tenkte jeg ikke noe særlig over dette,var bare glad og stolt over å ha fått en kjæreste ( samboer ) Men har merket meg de siste årene at jeg er blitt mer nysgjerrig som sagt,og prøvd å få kontakt med andre damer bare for se om de er interesserte. Men min opplevelse er at damer kun ser på meg som luft,og at det virker som jeg er en person som kan ofres uten at de merker det en gang. Helt til nå har jeg vært trofast mot min samboer,vil egentlig ikke være utro for å finne de bekreftelsene jeg søker etter. Har heller ikke hjerte til det. Men ser jo andre menn som er vellykket i dette området,mens jeg selv står i skyggen. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal takle dette?
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 (endret) en vesentlig mulighet er å ta dette opp med din samboer, og høre hvordan utforske-lysta hennes er.. Endret 8. november 2012 av NozMonster 1
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2012 en vesentlig mulighet er å ta dette opp med din samboer, og høre hvordan utforske-lysta hennes er.. har gjort det skjønner du,hun bare ler av meg.ikke særlig lysten på å utforske hun. Men det er også samtidig et behov for å vite om jeg er attraktiv. Føler meg som en ingenting når det gjelder damer.
Gjest ME Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 A disaster waiting to happen! Utbredt, kanskje særlig blant menn, å tro at gresset er grønnere på den andre siden og at mange andre menn får så mye mere og bedre sex enn seg selv. Virker som om du mentalt forbereder deg på å være utro. Du er fiksert på damer på den andre siden av gjerdet. Plutselig realiserer du fantasien om å prøve ut en annen dame for så, meget mulig, å oppdage at det etterlater bare et tomrom og at det ikke var verdt det å ødelegge forholdet til din egen kjære. Synes det må være mye bedre å tilfredsstille seg selv på si og klare seg med fantasier. Og mindre risikofullt!
Gjest navnelapp Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Er forholdet du er i eit godt forhold? Er du fornøgd? Det virkar nemleg utfrå det du skriv at det er desse tankane du ber på som er "problemet" i forholdet. Viss du elles er fornøgd, og kjæresten din ikkje er interessert i å eksperimentere på dette området så vil eg vel kanskje råde deg til å la desse tankane kome og dra sin veg igjen. Gode forhold veks ikkje på tre, og sjølv om tanken på kva andre kvinner måtte tenke og syns er fascinerande, så vil du nok i det lange løp bli lykkelegast med å la det fare. Dessutan er det kanskje ein god ting, at damer rundt deg anser deg for å vere "off limits"? Det betyr jo berre at dei respekterer deg og forholdet du og kjæresten din har. Dei fleste damer prøver faktisk å styre unna menn som er i eit forhold, sjølv om det ikkje alltid ser slik ut på kg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Skjerpings, du skal faen ikke være utro for å sjekke om du er attraktiv eller eksperimentere i senga. Begynn å tren, vær snill, sosialiser deg, så får du forklare dama de at dette med sexliv er viktig for deg og spørre hva som skal til for at dere kan eksperimentere. Anonym poster: 74f19eda8904071a76ea7da1ecd32663 4
Gjest navnelapp Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 har gjort det skjønner du,hun bare ler av meg.ikke særlig lysten på å utforske hun. Men det er også samtidig et behov for å vite om jeg er attraktiv. Føler meg som en ingenting når det gjelder damer. Du er jo ikkje ein ingenting! Du er jo i eit forhold som tydelegvis fungerer. Det er det mange som kan misunne deg. Eg har mange vennar som er single og som lengtar etter nettopp det du og kjæresten din har saman. Så at du er ingenting er ei vrangforestilling som du sjølv (og mogelegvis for mange amerikanske filmar) har skapt. 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Hadde du gjort det slutt med dama på en real måte, og etter "sømmelig" tid kommet sammen med meg, ville jeg bare sett det som en stor fordel at jeg hadde funnet en mann som ettertrykkelig har bevist at han er monogam og klar for et stabilt forhold. Hadde vi vært på flørtern og det etterhvert kom frem at du kun gjorde dette fordi "dama ikke vil eksperimentere/får ikke det jeg vil ha hjemme/du er jo sååå mye kulere/stakkars meg som er i det forholdet jeg selv har valgt" -ville jeg sett på deg som en fjott. Anonym poster: e56f13bcb1fbffb55c05a5a9954be154 7
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2012 A disaster waiting to happen! Utbredt, kanskje særlig blant menn, å tro at gresset er grønnere på den andre siden og at mange andre menn får så mye mere og bedre sex enn seg selv. Virker som om du mentalt forbereder deg på å være utro. Du er fiksert på damer på den andre siden av gjerdet. Plutselig realiserer du fantasien om å prøve ut en annen dame for så, meget mulig, å oppdage at det etterlater bare et tomrom og at det ikke var verdt det å ødelegge forholdet til din egen kjære. Synes det må være mye bedre å tilfredsstille seg selv på si og klare seg med fantasier. Og mindre risikofullt! Men hvordan vil en kvinne reagere ( om det skulle skje ) når jeg sier at jeg kun har hatt ei dame i mitt liv,men vært trofast hele veien?
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2012 Du er jo ikkje ein ingenting! Du er jo i eit forhold som tydelegvis fungerer. Det er det mange som kan misunne deg. Eg har mange vennar som er single og som lengtar etter nettopp det du og kjæresten din har saman. Så at du er ingenting er ei vrangforestilling som du sjølv (og mogelegvis for mange amerikanske filmar) har skapt. ja mulig det er slik.synes det er bedre å søke råd her inne og høre hva andre mener,enn at jeg går over streken.
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2012 Hadde du gjort det slutt med dama på en real måte, og etter "sømmelig" tid kommet sammen med meg, ville jeg bare sett det som en stor fordel at jeg hadde funnet en mann som ettertrykkelig har bevist at han er monogam og klar for et stabilt forhold. Hadde vi vært på flørtern og det etterhvert kom frem at du kun gjorde dette fordi "dama ikke vil eksperimentere/får ikke det jeg vil ha hjemme/du er jo sååå mye kulere/stakkars meg som er i det forholdet jeg selv har valgt" -ville jeg sett på deg som en fjott. Anonym poster: e56f13bcb1fbffb55c05a5a9954be154 satser på det første du skriver jeg.takk.
StellinaX Skrevet 8. november 2012 #12 Skrevet 8. november 2012 Jeg ville startet med å jobbe med selvfølelsen din, hvorfor tror du at du ikke er attraktiv nok? Har du det bra i det forholdet du er i? Hvis ja, hvorfor trenger du andre kvinners bekreftelse? Hvis nei, så jobb med forholdet først og ta deretter steget ut i verden for å utforske hva som finnes der (dersom brudd)...Alle kan synes det er ok med litt bekreftelse her og der, men du må lære deg å TRO på at du attraktiv nok, at du er flink i senga. En mann uten tro på seg selv er et stort turn off for meg! Det samme er menn som åpenbart ikke tar vare på kroppen sin og har et trashy kosthold. Noen kg for mye spiller ingen trille så lenge det er en viss fysikk til stede, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste som tenker som dette. For meg er det også viktig at en mann ikke lever på kun kneipbrød og pølser, at han legger litt passion i hva han pakker i seg! (Like uattraktivt er det med proteinpulver-typer). Ikke sikkert alle er like strenge som meg her, men noe du kan notere deg bak øret om du vil. 1
lillemeg90 Skrevet 8. november 2012 #13 Skrevet 8. november 2012 Tror alle kan ha det slik i perioder. I sommer fikk jeg snurten av at en var forelsket i meg, og jeg ble med en gang "interessert". Det at han viste interesse fikk meg til å tenke på om gresset var grønnere på den andre siden, og det gjorde at jeg tenkte en del på andre menn, inkludert han. Heldigvis tok fornuften meg og det ble med tankene, for jeg kan ikke beskrive hvor høyt jeg elsker samboeren min og hvor fint jeg egentlig har det. Det er naturlig å ville utforske mer, men er ikke samboeren din åpen for å prøve noe nytt på sexfronten f.eks? Kanskje det er nok:) 3
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2012 A disaster waiting to happen! Utbredt, kanskje særlig blant menn, å tro at gresset er grønnere på den andre siden og at mange andre menn får så mye mere og bedre sex enn seg selv. Virker som om du mentalt forbereder deg på å være utro. Du er fiksert på damer på den andre siden av gjerdet. Plutselig realiserer du fantasien om å prøve ut en annen dame for så, meget mulig, å oppdage at det etterlater bare et tomrom og at det ikke var verdt det å ødelegge forholdet til din egen kjære. Synes det må være mye bedre å tilfredsstille seg selv på si og klare seg med fantasier. Og mindre risikofullt! forbereder meg ikke på å være utro,lurer bare på om det er andre metoder/muligheter for å finne svar.
StellinaX Skrevet 8. november 2012 #15 Skrevet 8. november 2012 Men hvordan vil en kvinne reagere ( om det skulle skje ) når jeg sier at jeg kun har hatt ei dame i mitt liv,men vært trofast hele veien? Jeg hadde ikke brydd meg det døyt så lenge du ikke hadde sagt det med bøyd hode (selv om det ikke er meg du spurte:p ) Vær stolt av deg selv, ha tro på deg selv, det kommer du vanvittig langt med- lover! 1
Tøffeldyret Skrevet 8. november 2012 #16 Skrevet 8. november 2012 Det er dette som er ulempen med å binde seg til noen i ung alder. 5
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2012 Jeg ville startet med å jobbe med selvfølelsen din, hvorfor tror du at du ikke er attraktiv nok? Har du det bra i det forholdet du er i? Hvis ja, hvorfor trenger du andre kvinners bekreftelse? Hvis nei, så jobb med forholdet først og ta deretter steget ut i verden for å utforske hva som finnes der (dersom brudd)...Alle kan synes det er ok med litt bekreftelse her og der, men du må lære deg å TRO på at du attraktiv nok, at du er flink i senga. En mann uten tro på seg selv er et stort turn off for meg! Det samme er menn som åpenbart ikke tar vare på kroppen sin og har et trashy kosthold. Noen kg for mye spiller ingen trille så lenge det er en viss fysikk til stede, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste som tenker som dette. For meg er det også viktig at en mann ikke lever på kun kneipbrød og pølser, at han legger litt passion i hva han pakker i seg! (Like uattraktivt er det med proteinpulver-typer). Ikke sikkert alle er like strenge som meg her, men noe du kan notere deg bak øret om du vil. Takker for ditt innspill.Trener det gjør jeg,men bruker faktisk ikke noen form for proteinpulver.synes det ødelegger mer enn hva det bygger.Har selvtillit i overflod,men lurer på om jeg muligens er for sjenert med det å snakke med damer.blir ikke helt meg selv med masse folk i rundt meg.samtalen går bedre alene med ei dame.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #18 Skrevet 8. november 2012 satser på det første du skriver jeg.takk. Bra! Anonym poster: e56f13bcb1fbffb55c05a5a9954be154
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #19 Skrevet 8. november 2012 Du sier du blir sjenert i snakk med damer, men er ikke det en bra ting, da? Du er jo opptatt! Anonym poster: e56f13bcb1fbffb55c05a5a9954be154 5
håpløs Skrevet 8. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 8. november 2012 Tror alle kan ha det slik i perioder. I sommer fikk jeg snurten av at en var forelsket i meg, og jeg ble med en gang "interessert". Det at han viste interesse fikk meg til å tenke på om gresset var grønnere på den andre siden, og det gjorde at jeg tenkte en del på andre menn, inkludert han. Heldigvis tok fornuften meg og det ble med tankene, for jeg kan ikke beskrive hvor høyt jeg elsker samboeren min og hvor fint jeg egentlig har det. Det er naturlig å ville utforske mer, men er ikke samboeren din åpen for å prøve noe nytt på sexfronten f.eks? Kanskje det er nok:) Jeg har opplevd noe av det samme,men forskjellen her er at det er jeg som ble forelsket.hadde god fornuft der jeg også heldigvis.men det var en liten forskjell,hun var ikke interessert i meg,og hun kjenner meg ikke fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå