#&) mamma! Skrevet 8. november 2012 #1 Del Skrevet 8. november 2012 Er det noen som har det juletreet fra Perfect home? Det som er 215 cm med lys. Jeg har sett det i katalogen og syns det ser veldig fint ut. Men er det like fint i virkeligheten? Er det virkelig verdt de 6500 kronene som det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild H Skrevet 8. november 2012 #2 Del Skrevet 8. november 2012 Tanten min har det (troor det er det i hvert fall), og det er veldig fint til å være uekte! Sannsynligvis får man god kvalitet når det er såpass dyrt. Likevel sverger jeg til ekte tre (blir ikke det samme uten lukta ). (selvsagt forandrer situasjonen seg hvis noen i familien sliter med allergi osv.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 10. november 2012 #3 Del Skrevet 10. november 2012 Søsteren min kjøpte det i fjor (uten lys) og er superfornøyd. De er visst på salg for halve prisen nå til uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå