AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Var hos tannlegen forrige uke,fordi jeg mistet fylling og han fikk reparert tanna. men har hatt vondt siden han reparerte(det vil si i 1 uke) idag ringte jeg tannlegekontoret og fikk beskjed at jeg kan komme innom i kveld(han jobber til 8 på torsdager)og han pusset litt rundt tanna fordi han mistenkte at det er kanskje betent tannkjøtt,men han sa om jeg ikke blir bedre i løpet av en uke så må den rotfylles.. men det som er at han sa om jeg vil ha sendt faktura eller betale nå..og da sa jeg at jeg kan godt ha den sammen med den neste faktura(skal til han neste uke pga et hull) så spm mitt er jeg har allerede fått en faktura på 2200 kr. for den tanna han jobba med forrige uka..og når han ikke har jobbet bra nok så synes jeg at jeg ikke burde betale for idag..hva synes dere?ville dere betalt 2 ganger for en tann? det er jo samme tann som han fiksa forrige uka Anonym poster: 682545dbbfb4113c51dbff07a96e350d
Silfen Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg regner med at du fikk valget mellom fiksing og rotfylling og beskjed om at førstnevnte muligens ikke ville fungere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå