Gå til innhold

Har kjøpt julegave, men ble dumpa på en stygg måte, gi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en julegave til det som nå er min eks. Det er bare han i hele verden som hadde likt den og synes den var kul, er noe helt spesielt opplegg, ikke min smak.

Men nå har jeg jo en gang kjøpt den til ham, selv om han dumpa meg stygt som faen. Kjøpte den før det ble slutt altså.

Måten han dumpa meg på er at han bare kuttet kontakten, sluttet å hilse på meg på gata, overser meg, osv.

Vet jeg er naiv og dum som vurderer å gi den til ham, men.. :(

Anonym poster: 1f86dc074212f875ef9afaa9bbcf2bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fortjener da vitterlig ingen julegave fra deg! Hvis dette ikke er noe som kan returneres, så kan du vel gi det til Fretex eller noe?

• Liker 12
Skrevet

Selvsagt fortjener han den IKKE! Prøv å selg den eller gi den til noen, selv om den er litt spesiell.

Anonym poster: 9690f497ce63b0ae77407705cd8e8d69

• Liker 1
Skrevet

Uff... Ikke gi den til han, det fortjener han ikke.

• Liker 1
Skrevet

Legg den ut på finn! Helt sikkert flere som liker sære ting.

Og nei, han fortjener verken julegave eller et sekund av oppmerksomheten din!

• Liker 4
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Du har uansett brukt penger på gaven.

Kan den ikke returneres så er det knekkende ligegyldig for deg om den havner hos eksen eller hos Fretex. Jeg hadde valgt Fretex glatt.

Skrevet

finn.no: julegave gis bort! etter jeg ble dumpet fortjener ikke lenger min x denne flotte gaven. Nå kan den bli din, mot at du betaler evt kostnader med forsendelse. Eller du kan hente den gratis. God jul!

Anonym poster: 4188baf7ac28838342910ec4aaa7ac8a

• Liker 9
Skrevet

Jeg tenker kanskje innerst inne at hvis han ser at jeg har gjort meg flid med gaven, så tar han kontakt igjen, og sånn.. Men jeg innser jo at han er en drittsekk og at han ikke bryr seg og ikke kommer til å bry seg noe mer. Det er bare så sårende, 8 måneder sammen med tett kontakt, så ender alt slik, som om jeg ikke eksisterer.

Anonym poster: 1f86dc074212f875ef9afaa9bbcf2bdd

Skrevet

finn.no: julegave gis bort! etter jeg ble dumpet fortjener ikke lenger min x denne flotte gaven. Nå kan den bli din, mot at du betaler evt kostnader med forsendelse. Eller du kan hente den gratis. God jul!

Anonym poster: 4188baf7ac28838342910ec4aaa7ac8a

Sånne annonser hopper jeg lett over selv om jeg liker tingene. Er ikke nødvendig å syte åpent på finn.no. Er heller ikke vits i å si det er julegave.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner hvordan du har det..var i lignende situasjon.. Jeg bare ga bort til en annen gutt jeg :D

Skrevet

Med mindre han har vist anger så burde du la være.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det dummeste du kan gjøre er å gi den til ham. Da virker du desperat og han fortjener ikke å kunne godte seg over det.

• Liker 1
Skrevet

Returner gaven til butikken, få tilgodelapp for summen og bruk tilgodelappen på noe til deg selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker kanskje innerst inne at hvis han ser at jeg har gjort meg flid med gaven, så tar han kontakt igjen, og sånn.. Men jeg innser jo at han er en drittsekk og at han ikke bryr seg og ikke kommer til å bry seg noe mer. Det er bare så sårende, 8 måneder sammen med tett kontakt, så ender alt slik, som om jeg ikke eksisterer.

Anonym poster: 1f86dc074212f8

75ef9afaa9bbcf2bdd

IKKE gjør deg så liten, det vil du angre på når sorgen etter å ha blitt dumpet går over i sinne.

Det er jo ikke pga dine manglende følelser at det er slutt så hvorfor skal han bli rørt over å få en spesiell gave av deg?

Beklager men det blir på grensen til patetisk å jage etter eksen med en julegave etter å ha blitt dumpet..

selg den på Finn.no, mannen viser jo null respekt for deg og du svarer med flotte gaver!? Finn deg en kjæreste som fortjener din omsorg, eksen har bevist hva slags menneske han er- en drittsekk.

• Liker 2
Skrevet

Retiurner den og kjøp noe til deg selv. Kanskje helst noe du kan bruke opp? Blir kanskje vondt å se på en gjenstand i framtiden og huske hvorfor du kjøpte den..?

Vet du hva jeg gjorde for noen år siden? Jeg var oppi en tøff periode hvor jeg hadde oppdaget at min samboer hadde hatt en elskerinne i over 1/2 år. I min fortvilelse og i redsel for å miste alt det kjente og trygge ønsker jeg å gi forholdet en sjanse. Og jeg jobbet knallhardt for å klare å tilgi og gå videre. Til jeg oppdaget at det var kun jeg som jobbet for å redde forholdet, han fortsatte forholdet til elskerinnen.

Det oppdaget jeg etter jul. Jeg hadde fått et gavekort på et spa fra han (stor beløp, han hadde nok dårlig samvittighet). Jeg tenkte først på noe massasje, men tenkte at jeg ville ikke klare å nyte det. Så jeg kjøpte den dyreste de hadde av badeprodiukter: badeskum, bodyskrum etc. Og bruke alt i ett bad. Rundt tusenlappen forsvant ned i sluken. Sikkert barnslig, men det føltes helt riktig der og da!

• Liker 2
Skrevet

Det er patetisk hvis du gir den til han for å få han tilbake, han er jo en drittsekk! Man behandler ikke kjæresten sin så dårlig som han har behandlet deg, hvis han tar deg tilbake så kommer han sikkert til å gjøre det samme igjen, han er ikke glad i deg. Og da er det du som blir såret igjen og sitter igjen som en idiot.

Jeg har opplevd ca det samme med to forskjellige mannfolk, jeg datet en fyr (altså ikke i 8 mnd, bare i noen uker, og som sagt to mannfolk så to ganger) og plutselig ble han helt stille. Etter noen mnd tok han kontakt igjen, fordi han angret og ba om unnskyldning, men etter noen uker så ble det stille igjen. Tenk at jeg har latt meg narre 2 ganger, det er flaut men sant. Mannfolk som bryter kontakten ved å ignorere deg, ja de er ikke noe å samle på fordi de bryr seg rett og slett ikke om andre sine følelser.

Finn deg heller en fyr som fortjener deg, det er så mange andre snille menn der ute!!!

Anonym poster: 9690f497ce63b0ae77407705cd8e8d69

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva som foregår i hodene til dem som oppfører seg sånn mot andre. Drittsekk er en mild benevnelse.

Jeg ville aldri gitt noen en gave etter en sånn dårlig oppførsel.

Skrevet

Du får han ikke tilbake ved å gi fine gaver eller være snill. Lev ditt liv og vis han at du klarer deg helt fint uten han. Får du en julegave fra han, har du en liggende klar som han kan få av deg, og da gir du noe billig og helt nøytralt sånn som en konfekt, god kaffe, en rimelig vinflaske e.l.

Kommer han tilbake til deg er det fordi han savner deg og ikke pga du gir han fine gaver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...