AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg bor i kollektiv, og en jente har flyttet inn i rommet ved siden av meg. Det er utrolig lytt, og jeg ganske var for lyder. Spesielt når jeg skal sove. Jeg går på master, og trenger søvn. Jeg legger meg tidlig, og hun kan henge oppe til midnatt og lenger. Greia er ar når hun har besøk av kjæreste/guttevenn/whatever, så hører jeg stemmen hans så godt. Hennes stemme høres nesten ikke. Problemet er ar jeg rett og slett ikke får sove når hun har besøk, som nesten er hver dag. Jeg sover med ørepropper, er det noe mer jeg kan gjøre? Jeg kan jo ikke be den om å slutte å prate inne på hennes rom Hun flytter ut om 6 måneder, men dette er jo uutholdelig. Jeg er avhengig av å sovne tidlig, da jeg må opp tidlig på morgenen. Forslag? Anonym poster: aa1594b087686f0459ceddadd80ff8e0 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Bedre ørepropper? Setter du de forresten inn på rett måte? Anonym poster: b444d1a3cf643dad7a2ce3dbc25cc095
Rubies_ Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Hva slags hull putter du øreproppene inn i? Neida... jeg syns helt klart at du kan fortelle henne at du hører dem veeeldig godt på kvelden, og du skulle ønske at de kunne snakke bare litt lavere slik at du får sove. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Har du fortalt henne hvor lytt det er? Det er jo ikke sikkert hun er klar over det. Anonym poster: 1bc8c04cb2ee547904ba88b529a81780
jente27 Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 kjenner meg veldig igjen. Selv bodd i kollektiv med tre soverom og jeg hadde det i midten..... Kan særlig være vanskelig å bo i kollektiv når dere har forskjellig døgnrytme... Kan dere bli enige om et tidspunkt på kvelden hvor det skal være "rolig". Dette er gjerne etter du legger deg, men må kanskje gi og ta litt når en bor sammen med andre?? Selv brukte jeg ørepropper og det fungerte bra. Ble nesten litt avhengig, hehe.... Måtte ha dem i ørene selv om det var rolig i leiligheten for å klare å sove.... Ble liksom alt stengt ute og jeg slappet godt av...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Høres nesten ut som du bor sammen med meg. Dog jeg er personen på andre siden av denne jenta sitt rom. Det værste er når de har sex. Opera hele natten. Heldigvis er vi gode venner og jeg har fått sagt ifra til henne. Det har blitt bedre. Sender ellers en melding til henne om det blir for ille. Letteste måten er vel å si ifra til henne. Kanskje sende en melding på natten hvis det blir for ille. Anonym poster: 2cb633b7b02a80d196730e8195ab3d6a 1
Ragnhild H Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 En kompis av venninnen min tok sovemedisin i den felles juicekartongen, samt klinte litt på tannkosten til de han ønsket skullle sove.. Tror det funket bra Synd det ikke er helt lovlig da.. 2
Papirbit Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Akkurat sånn er det her også! Jeg hører aldri henne,og akkurat nå har ho besøk av ei venninne og jeg hører ingenting! Men når det er gutter over,så kan man neste høre alt han sier.. vet ikke helt hva du kan gjøre,men vil følge med på den tråden !
Gjest meh Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 En kompis av venninnen min tok sovemedisin i den felles juicekartongen, samt klinte litt på tannkosten til de han ønsket skullle sove.. Tror det funket bra Synd det ikke er helt lovlig da.. ...Og i samme slengen risikere å bli dømt for legembeskadelse
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Høres nesten ut som du bor sammen med meg. Dog jeg er personen på andre siden av denne jenta sitt rom. Det værste er når de har sex. Opera hele natten. Heldigvis er vi gode venner og jeg har fått sagt ifra til henne. Det har blitt bedre. Sender ellers en melding til henne om det blir for ille. Letteste måten er vel å si ifra til henne. Kanskje sende en melding på natten hvis det blir for ille. Anonym poster: 2cb633b7b02a80d196730e8195ab3d6a Hva mente du med det? Anonym poster: 5860fb5c9ef9b2817248a614ae3f9fc2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #11 Skrevet 8. november 2012 At hun stønner "aaaaaaaaaaah" noe voldsomt Anonym poster: 2cb633b7b02a80d196730e8195ab3d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå