Gå til innhold

Magefølelsen tidlig i forholdet - og hvordan gikk det over tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann for et par måneder siden, som jeg holder på å falle skikkelig for :) Selv om jeg er over 30 har jeg ikke så mye erfaring med gode forhold, gjengjeldt forelskelse og sånn, men jeg føler jeg har fått ganske god selvinnsikt med årene, og vet hva jeg ser etter i et forhold nå. Uansett: Magefølelsen min ovenfor denne mannen er så sinnsykt god, og jeg tenker at dette ikke bare kan ta slutt :sjenert: Jeg vet at det er gjengjeldt også - samtidig er jeg ikke naiv.

men sånn uansett; hva er deres erfaring med å følge magefølelsen inn i, gjennom og evt ut av et forhold?

I mitt forrige forhold hadde jeg nok faktisk aldri den samme overbevisende magefølelsen, og selv om vi holdt ut lenge var det som om ting falt på plass først da vi gjorde det slutt.

Anonym poster: 63dde21f6bf396df0af82c895e7a0a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 40 da jeg traff mannen.

Var ting jeg stusset på, men lurte på om det var meg selv som var på bærtur.

Han ville at vi skulle flytte sammen. Argumentet var at man ikke kjenner hverandre før man har bodd sammen. Etter ett år så ble vi samboere. 2,5 år etter var det over. Magefølelsen fortalte meg definitivt noe viktig.

Er magefølelsen din god så hadde jeg gått for deg.

Anonym poster: 9fa8370b76ad6cf227217b2a95f62c58

Skrevet

den gode magefølelsen forelskelsen er der fortsatt selv om det ble slutt mellom oss for et år sia. Aldri følt og elsket noen like mye som jeg elsker han! blir litt lei meg og oppgitt når jeg får vond magefølelse når jeg dater andre, fordi dem ikke er han. Enda leiere å vite at jeg aldri kommer til å føle like sterkt for en annen mann igjen!

Skrevet

Magefølelsen har alltid stemt for meg, er jeg usikker og har en litt ubehagelig følelse så har jeg rett i at fyren viser seg å være en drittsekk etter noen mnd. Jeg brukte mange år på å lære meg å stole på magefølelsen, det er så mange flotte fisker i havet så hvorfor bli hos en idiot bare fordi man håper at man tar feil?

Anonym poster: 67dde18e64809b9764f88109df1d4a56

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...