Gjest finurlig Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Skulle egentlig kjøpe K-Pak reconstructor som alle snakker så varmt om, men når man handler i Russland med minimale språkkunnskaper må man bare ta det man ender opp med. Er det noen som har erfaring med denne kuren, er den god?
AloeVera Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg har den og jeg elsker den Kan ikke bruke den hver gang jeg vasker håret for da ser det bare fett ut. Men bruker den de gangene jeg føler behov for det! Altså hårkuren ja. Balsamen bruker jeg hver gang jeg vasker håret.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Ikke prøvd den, men har K-Pak Deep Penetrating Reconstructor fra joico, og den er i alle fall veldig bra, så den er sikkert ikke dårlig den fuktkuren heller. Anonym poster: a032de7e681087a579f2f58499a4de0e
Gjest BabyBlue Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Jeg har i hvert fall balmen fra moisture recovery serien, og den er dødsbra. Vet ikke hvordan den er i forhold til k pak versjonen, men k-pak er sikkert god den og når proteinkuren er av såpass høy kvalitet. På feelunique koster den bare 150...
Gjest finurlig Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg har i hvert fall balmen fra moisture recovery serien, og den er dødsbra. Vet ikke hvordan den er i forhold til k pak versjonen, men k-pak er sikkert god den og når proteinkuren er av såpass høy kvalitet. På feelunique koster den bare 150... Har allerede kjøpt den her i Moskva, betalte ca 230 kr for den, håper den er dyrere hos frisører hjemme! :gjeiper: Endret 8. november 2012 av finurlig
Gjest BabyBlue Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Har allerede kjøpt den her i Moskva, betalte ca 230 kr for den, håper den er dyrere hos frisører hjemme! :gjeiper: Tror de ligger på 350 her hjemme, men er ikke sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå