Gjest ts Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg har et slags problem... Jeg har vært sammen (ikke offisielt) med en fyr en kort periode. Jeg gjorde det slutt pga ulike forventninger til hverandre osv. Ikke noe krangling, er gode venner nå. Jeg tror han vil prøve på nytt med meg. Det digger jeg. Vil veldig gjerne det jeg også Så han har invitert meg på en liten fest han skal ha for å feire bursdagen sin. Ikke en stor greie, kun de "nærmeste" der i blandt hans yngre bror... I ungdomsskole tiden (10-15 år siden) gikk jeg i samme klasse som denne broren. Han mobbet meg litt (ikke grove greier, men jeg fikk forstå hva han synes om meg og mine venner, for å si det slik). Jeg hadde taper status, han var populær. Jeg har ikke fortalt noe av dette til hans eldre bror. Han vet at vi gikk i samme klasse og at vi ikke har vært venner eller kjent hverandre særlig godt. Den dag i dag er han fremdeles en blærete klyse. Høylytt og snakker lett nedsettende om andre. Jeg har sikkert taperstempel ennå. Jeg er rar og akward med folk jeg ikke kjenner, men folk liker meg stort sett etter hvert da. Jeg er også heldig med utseende, om jeg får si det. Noen hakk over denne lillebroren vil jeg si Det var jeg ikke i ungdomsskole tida hehe... Men jeg tror han driiiter i det, da. Det at han skal på denne festen, gjør at jeg ikke har lyst i det hele tatt. Men da spolerer jeg kanskje kjangsen min til å få broren hans på kroken igjen? Råd? Anyone?
Rosadotten Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Drit i krapylet og kos deg! Hvis han blir frekk, så reagerer kanskje broren hans
Adele Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Æsj, drit i han. Det er ikke han du er sammen med Broren min var sammen med ei jente som drev å trua med at hun skulle banke meg da jeg gikk på u.skolen. Da jeg minte henne på det, med et smil om munnen, var det faktisk jeg som triumferte. Dels fordi hun ville vinne tilliten min tilbake.
LilleLola Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Du bør gå, hvis du vil bli sammen med denne gutten blir broren hans en del av livet ditt som du ikke kan unngå for alltid. Det er jo en fest, med flere folk i tillegg, så du trenger ikke prate med ham hele kvelden heller. Så får du stelle deg og se råflott ut, og vise deg fra din beste side, slik at du viser du ikke er "taper" lenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå