Silfen Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Fordi vi alltid har mer draget på folk i nedadgående retning enn oppadgående. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 1. Du har for høye forventninger. 2. Du overvurderer ditt eget utseende. En av disse, kanskje?
Cathrine88 Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Kanskje du har møtt noen som innbiller seg at du spiller hard to get og at de bør 'jakte' på deg?
Hapa Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Det kan være fordi at når man ikke er interessert så blir man hverken nervøs eller stresset. Man er seg selv, virker mer selvsikker, og dermed fremstår som den beste utgaven av seg selv... 2
Steinar40 Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Frustrasjon. Filosoferinger? Det sier seg selv. Det å være såkalt attraktiv oppfattes av de fleste som mye av det samme Dermed blir disse såkalte attraktive veldig ettertraktede av mange. De er dessuten i klart mindretall. Som forklarer din frustrasjon.
Gjest Melissa Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Jeg føler meg litt som Meg i den amerikanske tegneserien. Noen nerder ligger nærmest langflate etter meg, så jeg er da attraktiv egentlig, men når jeg blir interessert i nærmere kontakt med andre så vips - blir de borte! Mulig jeg bare har for stort behov for oppmerksomhet og stoltheten såres mer enn noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå