AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Har møtt verdens snilleste og særeste mann. Begynte at jeg startet som ekstrahjelp ved et sted han jobbet tidligere i høst. Merket med engang at det var noe der og det tok ikke lang tid før vi rotet første gang. Nå har jeg sovet hos han hver natt i en måned, blir kjempe glad hver gang jeg ser han og merker jo at hjertet dunker litt. Men er fortsatt usikker på følelsene??:/ han forteller meg hvor glad han er i meg, jeh er også blitt veldig glad i han. Hva hadde dere gjort?? Anonym poster: 1ed1919c4ed03b4cdc5961db845fa92a
Rosadotten Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Hvorfor bekymre seg når alt er fryd og gammen? Bare ta det som det kommer, dere er jo begge glade i hverandre, og har det fint sammen Følelsene finner du sikkert ut av etter hvert
Gjest Wanderlust Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Fortsatt! Dette høres jo bare kjempefint ut
snuppa123 Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Ja, vi har det faktisk veldig fint:) har aldri møtt en snillere mann før. Føler at jeg kan stole 100% på han også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå