Gå til innhold

Kreativ gruppe i Bergen !

Rapitap

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen av dere som har lyst å være med på å skape en kreativ gruppe - hvor vi møtes med tegne og malesaker? Vi kan bytte på å ha det hos hverandre (etter at vi har møttes en gang da..)

Det jeg ser for meg er en gjeng med kvinner, gjerne på min egen alder (34..alder er ikke så viktig, ville bare gi dere ett hint om meg selv) som har lyst å tegne sammen, være kreativ!! Jeg påtar meg gjerne rollen som initiativtaker (eh!...hehe, da jeg tar initiativet)

Jeg bor i Bergen og det er derfor en fordel om du også gjør det.

Så nå lodder jeg stemningen. Svar gjerne på tråden, eller send meg en PM.

Nå er jeg kjempespent!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jeg kan ikke tegne....

Men det hørtes kjempekjekt ut. Om jeg hadde kunnet tegne, ja da så....

Kan klippe og lime, teller det? :P

Også er jeg ca 10 år yngre enn deg da...

Men jeg bor i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, alder ingen hindring!

Kom igjen! Nå er snart våren kommet og på tide og børste støv av både tegnesaker og hjerne.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men kjønn er en hindring....jaja...nok en gang. Kjønnet mitt kommer alltid i veien.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg den over....oh well...nevermind....

Men har du hørt om Scrapbooking? Kanskje det er noe for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for input Mr, men tror ikke scrapbook egner seg så godt i gruppe? Tror vi får mer igjen for å smales om vi har kun papir og boltre oss på.

Liker selv scrapbook opplegg...men da kan vi jo ta den med for å vise fram? Eller no?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min fru holder på med scrapbooking.....og det i en gruppe. Det er sosialt og fint og man får masse ideer. Så det går an.

Nok fra meg.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags scrap sparer hun på da du Mr. Brownstoned?

;)

Hintet du om at jeg er scrap nå? Den var under beltestedet.

:wink:

Men nå forsøpler jeg denne fine tråden din. Beklagis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hintet du om at jeg er scrap nå?

Nope, not at all, bare nysgjerrig på hva hun har i sin crapbook.... :o Ooops, legg til en S!

=)

Alltid til tjeneste!

:hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet....arktyper....en sånn spesiell saks som klipper figurer...og masse annet....har ikke satt meg så sinnssykt inn i det.

Gjør andre fornuftige ting istedet.

=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig spennende ut.

Problemet er at jeg ikke finnes artistisk. Jeg prøvde meg på oljemaling engang, mannen min digget de ferdige resultatene, men jeg synes heller de var så som så. Kunne imidlertid tenkt meg å prøve meg igjen.

Jeg er med (tror jeg), men det hadde jo vært kjekt med en litt større gruppe.

Et alternativ er jo feks. at de som ikke tegner eller maler kan ta med seg strikketøyet eller broderiene sine. Et av poengene her er vel å treffes og å være sosiale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Jeg kan ikke tegne eller male. Jeg strikker ikke heller, kan det teknisk sett, men nei, jeg kan ikke strikke sånne store ting (det største jeg har strikket var en dukkejakke. Det tok meg en evighet, og var ikke så veldig gøy...) Brodere det gjør jeg faktsik... dvs har et broderi liggende under stuebordet som jeg ikke har gjort noe særlig med da, men har hatt det liggende i ca 5 år...

Scrapbook synes jeg er en fin gruppe-greie, men jeg er ikke noe flink til det heller altså, synes bare det er spennende...

Men jeg er ikke særlig kreativ, så dette er vel ikke ment for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... men tror ikke scrapbook egner seg så godt i gruppe?

Er vel ikke helt enig med deg der........... Vi var en gjeng som kom sammen og lagde kort en gang. Vi byttet sakser, stempler og klistremerker, tusjer m.m. ............ Vi hadde det veldig gøy. Satt med hver vår kaffekopp (og brus til oss barna....) og skravlet og var kreative. Ga hverandre idèer og hjelp.

Anafugia - du etterlyser folk å tegne sammen med................ Alle må jo ikke tegne!!!!! Vi var en gjeng med kollegaer som var samlet èn gang pr. mnd for å lage nisser. Det var noen som ble med i gjengen - som IKKE skulle sy nisser. De hadde med annet håndarbeide.............. Utrolig sosialt og givende. Og når du samles slik så får du faktiskt gjort litt også........... Sitter man alene som skal man gjøre så mye innimellom....... at det blir lite effektivt. Hvertfall er jeg sånn :roll:

Kom sammen en gjeng - og vær kreative og sosiale.

Dere kommer til å få det gøy......... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta
:hoppe: JEG vil være kreativ. Kan ikke tegne, but who cares? *suser innom chlas ohlson for å shoppe tegne/male ting*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jo bare initiativtaker sette sted og dato da.

Kanskje til en uforpliktende øl først kanskje? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, hallo. Okey, da er det bevist at jeg var litt for rask til å kun la dette romme tegning. Så scrapbooking om det er ønskelig er vel så bra!

=)

Hva om vi venter litt til å få med enda flere???

:sjarmor:

Jeg skal ta en oppsummering.....litt senere i dag/morgen tidlig....travel dag....må stikke nå.....

Men flott at det er respons (at all!)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...