AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Leker meg litt med krølling for tiden på mitt ganske rette hår, men det varer ikke særlig lenge.. Jeg er ikke særlig glad i hårspray, så vil heller 'forberede' håret FØR krølling med noe som gir god hold. Så jeg bestillte et par produkter som jeg venter på som jeg håper kan ha en effekt. (Både i forhold til varmebeskyttelse og hold). Disse er: * KMS Hot Flex Creme (ikke sprayen) og *Joico K-Pak Thermal Design Foam. Er det noen som har erfaringer med disse produktene? Fungerer de som de skal og hjelper litt på holdbarheten? Anonym poster: e881122b0cd8ada813bdcf059fbcf534
Chocoholic Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg har kun erfaring med den fra Joico, og den hjalp absolutt håret mitt noe. Håret mitt er veldig stritt og vil egentlig ikke holde på noe, men den hjalp. Favoritten er likevel Joico Body Luxe styling creme som egentlig er for volum, men jeg synes også at den gir litt ekstra grip i håret og derfor holder krøllene bedre. Jeg avslutter med John masters organics lavender sea mist i stedet for hårspray, og resultatet er krøller som holder hele kvelden (noe som er uhørt med bare hårspray).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå