Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg savner Stjerner i sikte som gjekk på Tv2 for ca 7-8 år sidan. Det var jo så gøy !! :hoppe:

Det var litt som Idol, berre meir spennande sidan deltakarane måtte ligne på ein artist.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pjusk
Skrevet

Stjerner i sikte var gøy!

Hun som vant en sesong (hun forestilte sangerinne som ofte synger Andrew Loyd Webber sanger. Argh, hva heter hun igjen....?) leide jeg faktisk inn for å overaskende synge for brudeparet da jeg var forlover en gang. Kjempeflink!

Jeg kunne godt sett igjen John English-serien (husker ikke hva den het heller... :murvegg: ), Brødrene Dal og sikker mye annet som jeg heller ikke husker.

Også vil jeg gjerne se igjen en norsk film som heter BLINDPASSASJEREN som handlet om noen astronauter og som gjorde et voldsomt inntrykk på meg som syvåring. Kjempespennende! Jeg lekte Blindpassasjeren i ukevis etterpå med venninnene mine.

Skrevet

Jeg savner Lun Aften fra Metropol og Jonathan Creek (BBC). Sikkert mange flere også, men det er de jeg huser nå. Ja, og så savner jeg den lille slangen med rullegardinen, åpningsvignetten fra barne-TV da jeg var liten. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Drømmen om Narnia... *savne* Husker jeg så på det da jeg var liten. NRK sendte det i ferier og slikt.

Den gode nyheten er at Disney vurederer å lage film av bøkene nå.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kunne godt sett igjen John English-serien (husker ikke hva den het heller... :murvegg:

"Mot alle vindar"

Gjest balalaika
Skrevet
Drømmen om Narnia... *savne* Husker jeg så på det da jeg var liten. NRK sendte det i ferier og slikt.

Den gode nyheten er at Disney vurederer å lage film av bøkene nå.

Den får du kjøpt på Akers Mic i Oslo, eller www.akersmic.no

Skrevet

Savner faktsik loveboat jeg :ler: :oops:

Skrevet

Den får du kjøpt på Akers Mic i Oslo, eller www.akersmic.no

Er det den som gikk på TV?

Gjest Frigg
Skrevet

Det gode liv i Alaska

Tv2 har rettigheter til å sendre denne i reprise, men de har visst ikke noen planer om å vise den i reprise med det første i allefall. Sukk. Får vel kjøpe de på dvd da.

Skrevet
Også vil jeg gjerne se igjen en norsk film som heter BLINDPASSASJEREN som handlet om noen astronauter og som gjorde et voldsomt inntrykk på meg som syvåring. Kjempespennende! Jeg lekte Blindpassasjeren i ukevis etterpå med venninnene mine.

Den serien var jeg også voldsomt fascinert av!

Husker du hva romskipet het? For mitt indre øre hører jeg liksom en dramatisk stemme som snakker om "romskipet.........", og det irriterer meg noe voldsomt at jeg ikke kommer på navnet. :klø:

For øvrig savner jeg Fjernsynskjøkkenet.

Skrevet

Savner Herdagsliv jeg...

Gjest Pjusk
Skrevet

Nilma: Jøss, er det flere enn meg...?! :)

Må innrømme at jeg husker svært lite, bortsett fra at jeg synes den ene jenta var veldig pen og at to stykker klinte. Også gikk de i hvite drakter.

Sikkert kjemepdårlig - men for ei på syv - åtte på slutten av syttitallet var det kjempespennende! :ler:

Det hadde vært så gøy å se den igjen!

Frigg: "Det gode liv i Alaska" syntes jeg også var kjempefin!

Gjest Frigg
Skrevet

Jeg synes "Blindpassasjer" vår såååååååååå spennende da jeg var yngre. Synes vel i grunn det nå også!

Gamlingene (foreldrene mine) har den på video, så den ble sett ofte!

Gjest Pjusk
Skrevet

Takk for kul link! Trodde denne var gjemt og glemt for lenge siden.

Ehum... Frigg... Video, sa du?

Skrevet
Romskipet het "Marco Polo"!

Frigg comes through with the knowledge...

JAAA, Marco Polo var det!

Takk, Frigg nå har du reddet nattesøvnen min! :blomst:

Gjest balalaika
Skrevet

Er det den som gikk på TV?

Jepp!! :)

Gjest Frigg
Skrevet
Ehum... Frigg... Video' date=' sa du?[/quote']

Ja, du vet de der greien vi brukte før dvd'n kom.

Tror du får tak i de sånne videospillere på noen antikvitets-butikker.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...