Gå til innhold

Hva er det beste du har vunnet i en konkurranse?

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Både i virkeligheten, online og norsk tipping teller :)

Selv har jeg vunnet festivalbilletter til Roskilde og Slottsfjellfestivalen for meg+en venn. Det sparte meg for mange tusen kroner og gjorde festivalene mye mer fornøyelige!

En bekjent av meg vant et reisegavekort på 20.000 kroner.. WOW!

Hva med dere? :)

Endret av Kevlarsjäl
Videoannonse
Annonse
Gjest gressløk
Skrevet (endret)

Fineste vet jeg ikke, men av verdi har jeg har vunnet en elipsemaskin som tok opp hele leiligheten og måtte selges.

Og en pc. Resten er mer for småtterier å regne.

Glemte at var med på et tv-show da jeg var bitteliten. :fnise: Der vant jeg også litt, selv om jeg ikke husker hvor mye det var.

Endret av gressløk
Skrevet

Jeg har ikke vunnet så mye fint, men jeg var ganske glad da jeg vant fotoprinter og mobiltelefon.

Da jeg var barn vant jeg en microbølgeovn. Den solgte jeg og kjøpte stereoanlegg for. Dét var stas for en åtteåring.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Bytta navn på tråden fra "det fineste" til "det beste" og håper det ble lettere å svare på:P

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vunnet kjøretimer, det var praktisk. Og så vant jeg 80.000 i Lotto :nigo:

Anonym poster: 2d36c6b578dcb3541abc6e58bdb1df4b

• Liker 6
Skrevet

Eg vinner sjeldent noe og eg husker ikkje heilt hva eg har vunnet opp gjennom årene heller, noe av det har mine foreldre fått/overtatt.

Det eg regnet som best når eg var liten: ein diiiiiiiiiger sittende bamse.

Ellers er det vel helst bare småsummer i lotto, ein creepy nissefigur, teppe til å henge på vegg, ein hudkrem som eg aldri hentet, lys og servietter, diverse småplukk.

Så då sier eg at teppet til veggen er det beste, selv om eg ikkje har det hos meg.

Skrevet

Jeg kjøpte lodd fra håndballlaget i nærområdet. Da vant jeg en sydentur til Canari Øyene for 2 personer ;D Trodde ikke mine egne øyne da jeg skrapte frem tre like og telte over sikkert 20 ganger før det gikk opp for meg!

Anonym poster: 595e85b08923e142aba0a70d0dd7a52e

Skrevet

Det meste jeg har vunnet er vel 500kr i gavekort. I lotto har største summen vært max 200:p

Skrevet

Når jeg var liten, vant jeg en konkurranse for Lambi, så fikk en sånn bamse. Da var jeg stolt!

I de senere årene har jeg ikke vunnet i så mange konkurranser, men så har jeg ikke vært med på så mange heller da :) Siste konkurransen jeg vant, var da Bik Bok lanserte en liten Lady Gaga-kolleksjon, så vant en t-skjorte og noen juksetatoveringer (ironisk ment, da spørsmålet var "hvor mange tatoveringer har Lady Gaga?")

Skrevet (endret)

Vant gavekort på 1000 kr fra Bik Bok tidligere i år. Typisk at jeg ikke fant meg noe da jeg først hadde fått penger rett i lomma..

edit: skriveleif

Endret av Leonorapapillon
Skrevet

Vant en kjøkkenmaskin da jeg var barn, så den ga jeg til mamma. Har ellers vunnet maks 50 kr på lotto.

Skrevet

Jeg vant en signert Ketil Stokkan plate (vinyl) da jeg var 7-8 år. Jeg har vunnet mye senere som sikkert har vært finere, men ikke noe av det har fått meg til å føle den samme intense gleden!

Skrevet

En Torsdags-kveld-fra-Nydalen-t-skjorte signert av Odda, Morten, Henrik, Jon, Henriette og Else <3

Ellers har jeg bare vunnet ting som en gigantisk Ole Brumm, en leketraktor full av godteri, en sekk full av godteri og ørt-og-fjørti drikkeflasker. Vinnerlykken min er ikke-eksisterende.

Skrevet

vant en pulsklokke en i fjor , det var uventet og veldig gledelig :) Ellers vant jeg en middag for to personer en gang , det var også stas :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Reisegavekort på 50.000

Fly T/R Amsterdam for 2 pers.

En stygg kopp!

Småbamser på tivoli og en femtilapp på flaxlodd.

• Liker 1
Skrevet

Reisegavekort på 50.000

Shit! Hvor endte du opp med å reise? :)

Anonym poster: 0a0a9830444c988774ad3ee91147157e

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

et rullebrett i en lokal rullebrettkonkurranse.

Skrevet

Vant på kykkelikokos da jeg var liten! Det var stas;)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Shit! Hvor endte du opp med å reise? :)

Anonym poster: 0a0a9830444c988774ad3ee91147157e

Solgte det for 45.000 og betale restskatt :tristbla:

Men tok en liten tur til Istanbul, og loffet med sekken langs Svartehavskysten i 3 uker.

Skrevet

70 kr :P

Ellers har jeg ikke vunnet så mye :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...