Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeeelvete å jeg skal ha uflaks. Jeg og ekskjæresten gjorde det slutt fordi vi kranglet, ikke hadde noe å snakke om, var lei av hverandre, stemninga var sur og amper halve dagen, og sexlivet fraværende. Men det verste var dog at mannen snorket meg inn i øret som et jævla sagbruk hele natta, hver natt, bortsett fra de nettene jeg la meg på sofaen, fly forbanna. Det er ikke at jeg var forbanna fordi han snorket, men det at jeg ikke fikk sove, aldri fikk sove en hel natt, ble helt på starten til tilbakestående av hele saken.

Nå har jeg datet en fantastisk mann, og i natt sov vi sammen for aller første gang, sexen var fantastisk, kjemien helt herlig, han kysser som en gud, leppa mi ser ut som et stykke sandpapir i dag av all kyssingen :ler:

Men så kom skrekken... mitt på natta hører jeg plutselig ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOORK rett i øret... Og det er ikke bare litt heller.

...... hvordan sier en ifra på en fin måte? Eksen ville IKKE gjøre noe med det, han mente han ikke snorka i det hele tatt og at jeg bare var sur og vanskelig. :eeeh:

Anonym poster: 5cfe21e98fd3ee5f6e87462f418cdb0c

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Lydopptak. Så gir du opptaket til han og sier han snorker helt jævlig sånn at du ikke får sove. Plz fix.

• Liker 2
Skrevet

Ørepropper?

Snorkeoperasjon hjelper ikke på alle.

Og det kunne vært verre. Han kunne sovet med maskin fordi han får pustestopp.

Skrevet

å hva i herrensnavn kan de gjøre da men snorkinga? kanskje de har søvnapne for alt du vet

Skrevet

Jeg har levd med en snorker i snart 30 år. Med ørepropper går det heeelt fint. :)

Anonym poster: d339dfc34f1d860a5f3eda7430494aac

Skrevet

å hva i herrensnavn kan de gjøre da men snorkinga? kanskje de har søvnapne for alt du vet

Om han har søvnapne så er det jo desto større grunn til å gjøre noe med det! Eller prøve hardt, i det minste!

Anonym poster: d20e0ee61a76dc19d7cafa584090d7e6

Gjest Blubberella
Skrevet

Ikke alle som snorker kan gjøre noe med det. Jeg snorker og har vært til Øre/nese/hals-spesialist for grundig utredning uten å finne noe galt. Heldigvis sover kjæresten som en stein uansett, så jeg slipper at han ligger og irriterer seg.

Skrevet (endret)

Er jo fint lite han kan gjøre med det uten å gå drastisk til verks da. Mitt forslag er at du skaffer deg ørepropper (funker fint som f%&% her) og får han til å legge seg over på magen når det blir for ille og du våkner av det :)

Endret av mac84
Skrevet

Ta et lydopptak sånn at han selv får høre.

Mulig han kan ha søvnapne og det med utredes hos fastlegen og sykehuset.

Har han ikke det så må snorkingen bare aksepteres.

Da er det alle de andre alternativene.

Du kan legge deg først til å sove. Ikke sikkert du er like var når du først har sovnet.

Ørepropper eller musikk på øret.

Sove i et annet rom.

Jeg vet hvor plagsomt det er. Eksen snorket som et uvær. Han har søvnapne. Tok operasjon. Det ble bedre. La på seg x antall kilo og det ble verre igjen. Ble sånn pustemaskin etter hvert. Liten forståelse for at jeg sleit. Har hatt mine runder på sofaen. Ørepropper syntes jeg var vondt og ubehagelig og jeg hørte nok allikevel.

I dag ville jeg ha vært helt klar på at snorking betyr separate soverom. Jeg orker ikke å lide meg gjennom utallige netter med dårlig søvn. Jeg trenger søvn for å kunne fungere og være en god partner.

Anonym poster: c05d49a7dd2ecae9ee79339234f85e0a

Skrevet

Be han om å legge seg ytterst på sin side, og skaff deg ørepropper. Det blir ihvertfall litt bedre av det. Jeg har selv en kjæreste som skjærer tenner som bare faen og snorker som en gammel mann.Det verste er faktisk tannskjæringa. Den lyden får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.

Ikke særlig kjekt nei!

Han får fint legge seg ytterst på sin side mens jeg koser med øreproppene, mine beste venner :fnise:

Skrevet

Hvert deres soverom er løsningen.

Skrevet

...... hvordan sier en ifra på en fin måte? Eksen ville IKKE gjøre noe med det, han mente han ikke snorka i det hele tatt og at jeg bare var sur og vanskelig. :eeeh:

Anonym poster: 5cfe21e98fd3ee5f6e87462f418cdb0c

Holde for nesen på han slik at han våkner og så sier du at han snorker? Men ta ikke livet av han... :)

Skrevet

Jeg har levd med en snorker i snart 30 år. Med ørepropper går det heeelt fint. :)

Anonym poster: d339dfc34f1d860a5f3eda7430494aac

Huff nei, det gjør det ikke. Her om natten prøvde jeg å sove med ørepropper OG hørselvern (les: hørselvern!) og jeg hørte det likevel. Men så sover jeg veldig lett også da :fnise:

Huff, hvordan skal dette gå :sukk:

(Jeg er ikke TS forresten, bare kjenner meg igjen!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...