AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg er i praksis periode og har havnet i en gruppe med en Kjempe herlig snill mann på 33 år! Han kommer nok aldri til å ta initiativet for jeg er utenlandsk Og muslim! Hvordan bør jeg gå frem? Vil ikke skremme han! Anonym poster: 2cdcdcd86bd3c2b6a8db812cb4aace7c 1
Nettinettet Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Bare finn noe du kan spørre han om hjelp med og så tar du det derfra.. at han ikke vil ha kontakt med deg fordi du er utenlandsk og muslim det vet du ikke Du merker nok raskt hvordan kjemien mellom dere er når dere begynner å snakke med hverandre.. -Hei ........ jeg forstod ikke helt dette vi gjennomgikk nå... kunne du hjulpet meg..? Eller noe i den duren..
Hanna! Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Jeg ville lagt til side tanken på at du må oppføre deg anderledes siden du kommer fra utlandet og er muslig. Vær hyggelig, gjerne flørt hvis du trives med det, spør om hjelp som Nettinettet sier. Eventuelt kan du be ham med på kaffe eller noe slikt. Noen menn kan kanskje tenke at muslimske jenter ikke er interessert i norske menn, derfor må du vise at du er interessert, gi hint eller ta litt iniativ. Men dette spørs jo på ham også. Lykke til!
Steinar40 Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Kanskje ikke så veldig fristende for denne mannen å bli banka opp av brødrene til TS? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 TS her! Sendte han mld og skrev at med han er praksisperioden og skole trøkket overkommelig og at han er spesiell i min hver dag... Så skrev han: takk! Føler det samme for deg og dagene er bedre med deg!! Now what? Han er alene og jeg er alene i helgene, men ingen tar kontakt for å finne på noe i helgen!! Anonym poster: 2cdcdcd86bd3c2b6a8db812cb4aace7c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Og hvordan ville dere ha tolket det han har skrevet? TS Anonym poster: 2cdcdcd86bd3c2b6a8db812cb4aace7c
Tvist Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Bare positivt. Når du treffer hamm på mandag kan du fortelle ham om en spennende film som går på kino nå, spør om han vil bli med å se den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå